057

383 19 0
                                    

P.o.v Indy.

" Wie was dat ? " mompelt Rein terwijl hij me een knuffel geeft. Snel probeer ik iets te verzinnen. " De dokter , het gaat niet goed met m'n moeder " snik ik. Hopen dat Rein dit gelooft. " Wil je anders terug naar Nederland gaan ? " mompelt Rein. " Nee , ik denk dat ik plezier nodig heb en naar Nederland gaan helpt denk ik niet. Laten we het gewoon deze week achter ons laten. We vinden wel een optie. " snik ik en Rein knikt. Hij haalt zijn duim langs de onderkant van mijn ogen. Langzaam veegt hij de tranen weg en ik begin te glimlachen. Hij drukt een kus op m'n voorhoofd. " Wat wil je gaan doen In ? " we ploffen neer op de bank en Rein legt zijn arm langs mijn schouders. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. " Alles eruitgooien , maar dat kan niet. " mompel ik. Rein drukt een kus op mijn voorhoofd. " Rustig maar , Indy.. Alles komt goed " mompelt hij. " Ik ga even Nils bellen. " glimlach ik en loop naar de slaapkamers. Ik toets Nils nummer in en druk op ' bellen '

" Indy , hoe is het in Londen ? "
" slecht.. "
" Slecht , heeft rein wat gedaan ? "
" Nee, rustig maar... Ik vertel het jullie zodra we terugkomen. Het is teveel om via de telefoon te vertellen. "
" Oke , rustig maar In , het komt goed "

Ik hang op en loop weer terug.. " Wat wil je doen ? "

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu