015

2.2K 62 6
                                    

p.o.v Nils

'Hee Nils het ziekenhuis belde net, Indy mag mrgen naar huis. ' zegt Rein.  'Echt? Dat is geweldig!' roep ik blij. Snel pak ik mn jas en fiets naar het ziekenhuis. Indy zit op haar bed met een ander meisje. Volgens mij heet ze Nina, vorige keer was ze er ook. ' Nils, ik mag morgen naar huis!!' zegt ze blij. 'Ik hoorde het schat!' probeer ik blij te zeggen, maar het komt er raar uit. Zovan ; iwk hhoorde hewt sechwat. 'Hahahahaha wat zei je?' zegt Indy lachend.

p.o.v Indy.

Ik weet wel waarom Nils het zo raar zei, hij wilt me niet kwijt, hij is bang dat ik weer naar mama en papa ga. Maar ze weten dat ik hier ben, gister kwamen ze nog langs, hartstikke blij waren ze, dat ik nog leefde. Ik heb niks verterld over wat er is gebeurd, dat vertel ik niemand.. 'Nils.. Je raakt me niet kwijt.. 'zeg ik zacht in z'n oor als ik ben uitgelachen. Hij zucht.  ' Ik was er bang voor, ga je morgen gewoon naar je ouders? ' vraagt hij. ik knik. Ja, dat is beter. '  zeg ik zacht. ' Ga je het ze vertellen? Over Rein enzo? ' vraagt Nils. 'Nee, want dan hebben jullie geen fans meer en haat iedereen jullie, ik zal m'n mond houden schatje.' zeg ik extra lief en geef hem een tikje op zn neus. Ik kijk op de klok, het is pas 11;00. 'Nils, wil je morgen mn mobiel meenemen?'Vraag ik voorzichtig. 'Hier.' zegt Nils en geeft me mijn mobiel. 'Dankjewel Nilsje.' ik pak m'n mobiel aan en leeg hem op het nachtkastje.

Part 15 alweer woaahh x Lavinia

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu