P.o.v Indy.
Mijn telefoon gaat.. Ik zie dat het papa is en ik neem hem zo snel mogenlijk op. " Papa ! Wat is er aan de hand ? Iets met mama ? " schreeuw ik. " Ja , iets met mama... Maar iets goeds met mama ! Alles is goed en ze mag zo snel mogenlijk uit het ziekenhuis ! " schreeuwt papa en ik huil van vreugde ! " Yeaah ! " schreeuw ik en geef kusjes in de telefoon. " Ik spreek je later nog , ik moet even iets met de dokter bespreken " mompelt papa en ik hang op. " REIN ! " schreeuw ik en ik ren naar de woonkamer , waar ik Daan samen met een meisje aantref. " Uhm , hallo ? Waar is Rein ? " mompel ik en Daan wijst naar buiten. " Boodschappen doen " zucht hij en ik loop terug naar de kamer. Wie was dat ?
P.o.v Daan.
Ik zit op de bank. Chrystal zit bij me op schoot. We zoenen. Ze houd haar handen bij mijn kin. " Oh daan... Je bent zoo knap " zucht ze en ik glimlach. Ik zet mijn handen in haar rug , maar ik ga steeds verder naar beneden. " Zullen we anders naar je slaapkamer gaan ? " zucht ze en ik knik en til haar op. Chrystal is een meisje die ik een week geleden heb leren kennen. Ik heb toen alleen nog maar bij haar afgesproken. Ik weet niet of we een relatie hebben of dat we meer zijn of minder. Ik leg haar op m'n bed en ik leun bovenop haar. Ze heeft een kort rokje aan die ze wat naar bovenduwt. Ik zoen haar en ze zet haar nagels in mijn rug. " Daan , ik wil meer " zucht ze en ik leg mijn handen op haar borst ( oeps sorry ! ) " Chrystal ik wil dit niet , zijn we partners of vrienden want het enige wat we hebben gedaan is gezoend " zeg ik en Chrystal kijkt me verleidelijk aan. " Maar Daantje.. Ik dacht dat je dat al wist.. " ze haalt haar nagels langs mijn kin. " we zijn friends with benefits. " kreunt ze. " ER UIT ! " komt er opeens uit mijn mond. Ik wist het wel ! Ik wist dat ze me alleen maar gebruike voor seks. ( Oeps , alweer 😂😏 ) Chrystal pakt haar spullen en loopt de kamer uit. Ik wil dr nooit meer zien ! Ik leg mijn hoofd op mijn handen en tranen vallen rond mijn ogen. Ik hoor de voordeur openen. Vast Rein die thuiskomt.
P.o.v Indy.
" REIN ! " schreeuw ik en ren naar de woonkamer. Ik knuffel rein en geef hem duizend kusjes op zijn hoofd. " Wat is er ? Niet zwanger ? " mompelt hij en ik schud mijn hoofd. " Nee , gekkie dat kun je pas na een paar weken weten ! " zeg ik en druk een kus op zijn wang. " Wat is er dan ? " glimlacht hij. " Alles gaat goed met mijn moeder ! Ze mag binnekort het ziekenhuis uit ! Alles komt goed ! Met mijn moeder , met Nils , met ons ! Eindelijk geen problemen meer ! " glimlach ik en geef Rein een knuffel. " Er is nog één probleem " mompelt Rein...
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanficAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.