P.o.v Rein." Wil je anders even de stad in gaan ? Naar de Mac Donalds ofzo ? " glimlacht Rein en ik knik. " De Mac Donalds maakt me blij , maar met jou naar de Mac gaan maakt me nog blijer " glimlach ik en druk een kus op zijn mond. We pakken onze jassen en we stappen in een taxi.
" 2 Bigmacs please and two ice coffees caramel " mompelt Rein. Ik begin te lachen vanwege zijn vreselijk engels accent. " Waarom lach je ? " glimlach Rein terwijl hij in mn buik prikt. " Niks hoor " zeg ik met een grijns. De bigmacs en icecoffees zijn klaar en we gaan aan een tafeltje zitten. " Ik hoop dat dit een hele leuke week word. ". Glimlach ik terwijl ik een hap van mijn bigmac neem. " Ik ook ! " glimlacht Rein en we eten onze bigmac en icecoffees op.
Als we terugkomen van de stad & macdonalds is het inmiddels al 10 uur. We hebben een uurtje door de stad geslenterd. Morgen gaan we samen naar de London Eye en de Big Ben. Ik kan niet wachten ! Mijn telefoon gaat af en ik zie een smsje. " Ga nu naar buiten of we doen iets met Rein " shit , annoniem. " Rein ik moet heel even naar de wc beneden " mompel ik. " Maar we hebben in onze kamer ook een wc. " shit , ik probeer snel iets te verzinnen. " Ja , maar beneden is de wc hygieniser. " mompel ik en ren naar beneden. Wat een domme smoes. Ik ga voor de deur van het hotel staan. Ik hoor nog een keer het geluid van mn mobiel... Het is pikkedonker. Het enige wat ik kan zien zijn is het golvende water aan de overkant. Ik open het smsje. " Draai je om " ik sluit me ogen en draai me heel voorzichtig om. Voordat ik het weet is alles zwart...
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.