P.o.v Rein.
Als we terug in de auto zitten naar huis zitten we keihard mee te zingen met de muziek. " Lips are moving nanana " zing ik maar en neurie ik. Het enige wat ik weet is het refrein dusja. Ik hoor Does achterin meehuilen met de muziek , of hij mist het asiel... Maar geen zorgen , ik weet zeker dat hij het fijn zal hebben met zijn nieuwe baasje en zijn nieuwe huisje. Want alleen in zo'n kooitje zitten is ook niet fijn. " Laten we nog even naar de welkoop gaan , voor wat spulletjes " mompelt Indy en ik knik. We hebben al een paar spullen van het asiel meegekregen , een halsband met ' Does ' erop , een riem , wat speeltjes en nog wat brokken. We hebben besloten om Does zijn naam te laten houden , omdat de naam Does bij hem past. Hij is gewoon zo doezig en harig , is doezig eigenlijk wel een woord ? achja.. Gelukkig mogen er dieren in de Welkoop , anders hadden we Does op zijn eerste dag in de auto moeten laten wachten , dan word hij nog banger..
" Indy ! Ko-hom ! " zeg ik en trek haar aan haar mouw. Does zit aan de riem te trekken terwijl hij aan wat brokken snuffelt. " Maar kijk dan Reintje ! Dit konijntje is zooo lief ! " glimlacht Indy. " Indy we hebben toch Does al ? En konijnen mogen niet in het appartement. " zucht ik en ik trek haar en Does mee naar de hondenafdeling. " Okay , even kijken , wat hebben we nodig ? " zegt Indy die naar de hondenspullen kijkt met haar handen in haar zij. Does wil bijna een speeltje pakken en erin gaan kauwen , maar gelukkig pak ik het speeltje net optijd af. " Deze dus Does ? " glimlach ik. We nemen nog een mand , bench , bot , kauwspeeltjes , een knuffel en nog wat extra brokken mee. Als we klaar zijn rijden we terug naar huis. Does zit al een stuk minder te piepen.
We komen ons appartement binnen en ik haal Does van de riem af. Hij begint gelijk het appartement te onderzoeken. " Waar moet de bench komen te staan ? " mompelt Indy. " misschien in de grote gang naar onze slaapkamer ? " mompel ik en Indy knikt. De grote gang is eigenlijk gewoon een vierkante kamer met deuren naar andere slaapkamers en de badkamer. Ik en Indy zetten de bench in elkaar en schuiven hem tegen de muur. " Hij kan toch niet alleen maar op dit koude , grijze ding liggen ? " mompel ik. " Ik heb nog wel een groot , oud dekbed. " glimlacht Indy en loopt weg. Ik loop naar onze slaapkamer en daar zie ik Does liggen op ons bed. " Hee ! Doesje " glimlach ik en aai hem over zijn koppie. Hij geniet ervan. Daarna aai ik hem over zijn buikje en hij gaat rustig liggen. Het is toch zo'n schatje. Ik loop weer terug en inmiddels ligt het dekbed al in de bench. " Zullen we dan de hondenmand naast de bank neerzetten ? " vraagt Indy en ik knik. Als we dat hebben gedaan doen we de speeltjes en de knuffel in een bakje en schuiven we die naast zijn mand. We leggen nog een voerbak en drinkbak in de keuken en we vullen die. " Onze nieuwe start " glimlacht Indy en we geven elkaar een grote kus op de mond.
___________________________________________________________________
EINDE ! 💗
Wauw , ik heb echt genoten met het schrijven van dit boek ! Ik vind het echt een leuk einde en ik kan niet wachten om aan deel 2 te beginnen ! Deel 2 komt dus binnenkort uit , zoiezo al deze week ! 🎊 Wauw , dit boek heeft zoveel reads & likes gekregen het is gewoon niet normaal... Ik had dit nooit verwacht ! Harstikke bedankt allemaal ! 👄 Gaat het volgende boek ook zoveel reads krijgen ? Ik hoop dat jullie allemaal deel 2 gaan lezen ! 💗👄
Dankjulliewel allemaal !
Doeeghhh ! 💗🌿👽
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.