018

2.1K 56 4
                                    

Natuurlijk gaan we wel gewoon verder met dit boek !! xxx Yentl
_______________________________________________

P.o.v Indy

Ik ga op de bank zitten en Nils slaat een arm om me heen. ' Vertel het verhaal maar schat ' Ik begin het verhaal te vertellen.. Als het verhaal is afgelopen zegt Nils ' Blijf anders een paar nachtjes bij mij slapen en dan vanmiddag ga je mee naar de twitcam ? ' Ik knik en veeg mijn tranen weg. Nils geeft me nog een dikke knuffel en ik loop naar de keuken om wat drinken te pakken. ' Alleen ik heb geen slaapspullen bij me ' Grinnik ik. ' Dan ga je gewoon in mijn trui slapen ' Zegt Nils met een knipoog waardoor ik begin te lachen. We maken ons klaar voor de twitcam en dan komen Rein, Owen en Daan binnen. ' Haalloowaaa ! ' schreeuw ik en geef ze een knuffel. Rein begint te lachen en Daan en Owen ook. Samen lachen we verder en na een halfuurtje springen we in de auto naar de twitcam. Daar komen we aan en lopen we naar binnen. Ik ga bij Nils op schoot zitten en ze starten de twitcam. ' Hallo iedereen ! ' Zegt rein lachend. ' Jullie denken vast wie is dat meisje op mijn schoot ? ' Grinnikt nils waardoor ik begin te lachen. ' Nou... Ik ben het vriendinnetje van Nils ' Zeg ik dan. Nils ging even kijken bij de reacties. ' Awwhh wat lief ' stond er en ' Jullie zijn zo cute samen ! ' Ik begon te lachen en zei Dankjulliewel ! Toen stond er ' Kunnen jullie een kusje voor de cam geven ? ' Ik begon te lachen. ' zullen we dat maar doen dan Nils ? ' Nils knikt en samen gaan we voor de cam staan en nils slaat de armen om mijn middel. Langzaam gaan zijn lippen naar de mijne...

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu