067

369 22 0
                                    

P.o.v Amy.

" Ik bel je nog wel ! " schreeuwt Daan en ik zwaai en lach. Wauw... Wat is hij een knappe jongen. Wat bezielde me toen ik hem opeens zoende ? Ik draai mijn sleutel in het slot en spring op mijn fiets. Op naar huis...

" Hey Esmea. " schreeuw ik. Esmea is mijn oudere zus van 20 , ik weet niet waarom ze nog in huis woont en waarom ze niet met haar vriendin Celine gaat wonen. 2 jaar geleden kwam ze uit de kast , ik ben echt trots op haar ! Ze is mijn beste vriendin , in tegenstelling tot mijn andere zus Jasmine. Ze is vreselijk ! Het enige wat ze doet is mij overal de schuld van geven. Zelfs toen haar vriendje Ben het uitmaakte gaf ze mij de schuld ! Ik loop naar boven en klop op Esmea's deur. " Hey ! " zeg ik terwijl ik naar binnen loop. Celine is er ook. " Hey , hoe gaat het zus ? " glimlacht ze. " Geweldig ! Ik heb in het zwembad een hele leuke jongen ontmoet en weet je wie het is ? " glimlach ik. " Nou Justin Bieber ? " lachen Celine en Esmea. " Nee , Daan van Mainstreet en we hebben nouja.., gezoend. " mompel ik. " Gaaf zus ! " zegt Esmea en ze drukt me in een knuffel. " Jaa ! " glimlach ik en loop weer de kamer uit.

P.o.v Indy.

Onderweg naar huis krijg ik een telefoontje van het ziekenhuis. " Hallo , met Indy " zeg ik tegen de telefoon. " Hallo , u en uw vrienden kunnen Nils Käller op komen halen , hij is weer hersteld ! " hoor ik aan de andere kant van de telefoon. Ik spring een gat in de lucht. " We komen er zo snel mogenlijk aan. " Op naar het ziekenhuis ! "

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu