029

1.7K 47 4
                                    

P.o.v Indy

Ik kom de kamer uitlopen. ' Wat is hier aan de hand ? ' Vraag ik. Ik zie er totaal niet uit, mijn haar zit helemaal in de klit en ik loop rond in een badjas hahha. ' Niks, Indy. Kom we gaan naar het park. ' Mompelt Nils en trekt aan mijn arm. ' Maar, ik ben nog helemaal niet klaar ! ' Schreeuw ik, trek me los en ren naar de kamer terwijl Nils me achterna rent. Ik borstel mijn haar en kleed me aan. ' Nu zijn we klaar ! Tenminste ik ' Giegel ik en aai Nils over zijn haar. We lopen hand in hand naar het park. ' Wat is er tussen jouw en Owen ? ' Vraag ik raar. ' Oh, er is niks hoor. ' Mompelt Nils en kijkt naar beneden. ' Nils ! Je moet niks voor me verbergen ! Anders is deze relatie gewoon over ja. O V E R ! ' Schreeuw ik woedend. Nils kijkt me bang en verdrietig tegelijk aan. ' S... S.. Sorry ' Mompel ik. ' Ik wil gewoon dat dit een relatie word zonder geheimen voor elkaar. ' Zucht ik. ' Indy... Dat begrijp ik maar, ik heb Owen echt beloofd het vertelt niet door te vertellen ! Hij vertelt het vast later... Dat moet wel ' Zeg ik en pak Indy's schouders beet. ' Ik wil je niet kwijt Nils. ' Zegt Indy huilend in een knuffel. ' Ik hoop dat dat ook niet gaat gebeuren In.. ' fluister ik in haar oor en zo knuffelen we even verder.

Sorry, dat ik het lang niet meer heb geüpdatet ! Bedankt voor die 4.2 k reads ! Super trots zijn we wauw ! 💕 Jullie zijn fantastisch !

Xoxo Yentll

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu