041

1.3K 45 2
                                    

p.o.v onbekend. 

Indy begint alweer bang te worden van mijn sms'je.

Ik ga zorgen dat het uit gaat tussen haar en dat vriendje, dat ze ruzie krijgt met haar ouders. en niemand zal haar dan nog missen, want d'r vriendinnen heb ik al, ghehehehe.

Vlug stuur ik nog een sms''je naar haar. 

;;;; Zeg niks tegen Nils, je ouders, of de politie, anders zit je zwaar in de problemen meissie.

p.ov. Indy, 

'Nils, ik ga even naar mijn kamer, ik moet even wat pakken. ' zeg ik bangig. 

Eenmaal op mijn kamer aangekomen schrik ik me rot, er zit iemand op mijn bed.

Ik herken niet wie het is maar het is wel een jongen. 

De jongen geeft me een brief, en klimt dan uit het raam. Nog steeds bang en verbaasd sta 8ik naar het raam te kijken tot ik Nils hoor roepen. ' Gaat het goed Indy?' 

Ik antwoord niet en ga voor de deur zitten zodat hij niet open kan. 

'Indy, wat is er? Doe open Indy, wat doe je?' Nils is in paniek en probeerd de deur open te krijgen wat hem een beetje lukt. Als de deur eenmaal helemaal open is komt de enge man of jongen die er net ook was weer terug.

Ik sta nu dus met Nils en een Onbekend persoon in de kamer. 

Wie zou hij zijn ?

-  Mwihihihii, weeeeeer een cliffhanger. sorry voor het lange niet schrijven, ik had het super druk met school, en thuis had ik ook wat problemen, sorry! xx Lavinia-

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu