051

959 40 3
                                    

P.o.v Indy.

Ik ben blij dat alles weer goed is tussen mij en Nils, maar ik durf echt niet te vragen of het weer aan is.  De jongens zijn boodschappen aan het doen en ik zit wat tv te kijken.  Opeens gaat de bel.  Ik loop naar de deur en zie Jamie staan. ' Heyy ! ' zeg ik en trek haar in een knuffel.  Ze loopt naar binnen en gaat op de bank zitten.  ' Wil je iets te drinken ? ' vraag ik en ze knikt.  Ik schenk twee bekers ijsthee in met citroen en een parapluutje, ook heb ik er ijsklontjes in gedaan.  Het is erg lekker weer.  Ik neem de bekers mee en loop naar de woonkamer. ' De jongens en ik gaan zo zwemmen met andere vrienden van de jongens ! Ga je anders mee ? Dan ben ik niet het enige meisje ' zeg ik en geef haar een knipoog.  ' Is goed ! Gezellig ! ' zegt ze en we drinken ons drinken op.  ' Je mag wel een bikini van mij lenen. ' mompel ik en gooi een groene bikini met meloenen erop.  Zelf trek ik een bikini aan met ananassen erop.  ( geen idee of ik dit goed schrijf )  Als we onze bikini's aan hebben en onze kleren erover hebben komen de jongens binnen. ' Heyy ! ' zeggen ze en trekken me in een groepsknuffel.  Als daan Jamie ziet staan rent hij gelijk op haar af. '. Lieffiieeee ! Ik heb je zooo lang niet meer gezien ! ' zegt hij al knuffelend en geeft haar kusjes in haar nek.  We pakken de laatste spullen in en vertrekken naar het zwembad.

P.o.v Jamie.

Als we bij het zwembad zijn aangekomen kleden we ons eerst om en lopen dan naar het zwembad.  Ik ga met een teen in het zwembad en krijg de rillingen. 

Plons !

Opeens lig ik in het water te spartelen en ik ben buiten adem van de koudheid. ' Daaaannn ! ' grom ik boos.  Als daan zijn hand uitsteekt om me op de kant de trekken duw ik hem ook het water in en begin te lachen.  Ik zie dat Rein Indy het water induwt en dat Nils boos op z'n handdoek naar rein en Indy zitten te kijken.  ' Niet mijn probleem ' zucht ik en klim op Daans nek.  Als Indy en Rein ook het het water in liggen, klimt Indy ook op reins nek en we gaan vechten. Indy valt als eerst van de schouders van Rein af en Daan en ik juichen van blijdschap.   Na een halfuurtje rennen we naar onze handdoeken toe.

P.o.v Nils.

Als ik Indy op me af zie rennen terwijl ze nog helemaal nat is krijg ik een glimlach op m'n gezicht.  Ik zit nog mompelend in m'n kleren want ik had geen zin om in m'n zwembroek te zitten.  Indy pakt m'n hand en trekt me mee, ik werk aardig tegen en schreeuw : ' Nee ! Indy ' schreeuw ik, maar toch trekt ze me het water in.  Als ik met m'n kleren in het water lig en Indy aan de kant zie lachen krijg ik eigenlijk ook een lach op m'n gezicht.    

_____________________________________________________________________________

Ookal heb ik toetsweek ik wou jullie toch even verassen met een nieuw hoofdstuk !  Ik probeer weer elke dag een hoofdstuk te posten !  Hopen dat jullie het leuk vinden !  Xxx Yentl.

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu