[ 3 maanden laterr ]
P.o.v Indy.
Vandaag is het Rein's verjaardag en ik heb het beste cadeau ooit voor hem ! Omdat we wat ruimte voor ons en ons kindje nodig hebben , heb ik een eigen appartement geregeld ! Ik kan echt niet wachten om zijn reactie te zien als hij hoort dat we gaan samenwonen ! Wat zou hij blij zijn. Het is 6 uur in de ochtend en ik sta een ontbijtje op bed te maken , verse sinasappelsap , een broodje ei & een broodje chocoladepasta. Ook doe ik er een envelop bij met een kaart en 20,- niet zo veel , maar ik moest natuurlijk wel het appartement betalen en ook de andere verassing ! Omdat het Rein's 20e verjaardag is krijgt hij iets extras speciaals. Ik heb Nils , Owen & Daan al ingelicht dat ik met hem wil samenwonen en hun keurden het allemaal goed dus daar ben ik blij om. Ik leg alles op een dienblad en loop naar Rein's kamer. " Goedemorgen , jarige jet ! " glimlach ik en draai aan de lichtknop waardoor het licht aangaat. Owen , Daan en Nils liggen ook nog op hun bed , die slaapkoppen. " Heeyy " kreunt Rein en ik begin te glimlachen. Ik zet het dienblad op zijn nachtkastje en ik ga naast hem zitten. Ik druk een zacht kusje op zijn wang. Hij komt langzaam uit zijn slaapstand en gaat rechtop zitten. " Hey , schatje " glimlacht Rein en hij drukt een kus op mijn mond. Ik ben blij dat elke keer dat hij mij ziet , hij een glimlach op zijn gezicht krijgt. Daar word ik echt vrolijk van. " Ik heb wat voor je ! " glimlach ik en ik pak het dienblad en geef het aan Rein. " maak de envelop maar open. " zeg ik. In drie maanden is mijn buik eigenlijk al wel aardig dik geworden , ik lijk net een oempa - loempa. Rein haalt er een kaart uit en leest hem voor. " Gefeliciteerd Reintje van me ! Omdat we allebei wat ruimte voor elkaar nodig hebben , heb ik een appartement gehuurd waar we samen in terecht kunnen. Ook kan dan de baby daarin opgroeien. Als we daar zijn heb ik nog een verassing voor je ! x Indy " leest Rein voor. " Indy , wil je gaan samenwonen ? " zegt Rein met een grote lach op zijn gezicht en ik knik. Hij drukt me in een knuffel en geeft me duizend kusjes op mijn voorhoofd. " Ik heb Nils , Owen & Daan al ingelicht en hun vonden het goed ! " lach ik. Rein stapt uit z'n bed en we pakken onze spullen in en kleden ons aan.
Het is inmiddels 3 uur in de middag en we zijn eindelijk klaar met het inpakken van onze spullen. We hebben 4 koffers dus dat valt nog wel mee , we hoeven alleen maar onze kleding mee want de rest kunnen we later kopen. We geven één voor één de jongens een knuffel. " We gaan jullie missen guys " mompelt Rein en ik zie tranen in zijn ooghoeken. " Beloof je ons elke dag te bellen ? " mompelt Owen en Rein knikt. We stappen de taxi in. Op naar ons nieuwe huisje ! Op naar Amsterdam !
Een uur later zijn we aangekomen in Amsterdam en staan we voor de deur van ons nieuwe appartement. " Indy , weet je zeker dat je met zo'n sukkel als mij samen wilt wonen ? " lacht Rein. " Ja , met de grootste sukkel op aarde , maar wel mijn sukkel " lach ik mee. Ik open de deur en we lopen naar binnen. Je komt binnen bij een gang , met een kapstok en een kast waar je je vooraden eten in kan leggen. Na die deur kom je uit bij een grote woonkamer / eetkamer die weer uitkomt op het balkon. Er zit naast de gang deur een open deur naar de grote keuken en naast de tv zit ook een deur die lijd naar de slaapkamers en badkamers. Er zijn twee slaapkamers en twee badkamers. " Nou , wat vind je ervan ? " glimlach ik. " Het is geweldig ! " glimlacht Rein en ik geef Rein een zoen. " Kijk eens op de tafel " glimlach ik. Rein treft nog een envelop en hij maakt die open. " Omdat we net zijn samenwonen en in dit gebouw huisdieren zijn toegestaan stel ik voor om een hond of een kat te halen ! Omdat het jou verjaardag is ! x Indy " leest Rein voor. Voordat ik het weet hangt Rein aan mijn nek. Het lijkt net een klein kind soms. Ik begin te lachen. " Zullen we maar gaan dan ? Klein kind ! " lach ik en we lopen de deur uit. Een nieuwe start ! Geweldig !
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.