032

1.7K 44 3
                                    

P.o.v Owen.

Ik ben bij Yasmine's huis aangekomen. Ik bel aan en krijg gelijk een whappje van Daan. " Hoe ging het ? " - " Ik ben nog nieteens klaar oetlul " Typ ik terug. Yasmine doet open. ' Hee, owen ! ' zegt ze en omhelst me. Ik duw haar weg. ' Yasmine, sorry dat ik dit zeg,.. Maar het is uit, sorry. ' Zeg ik twijfelend en kijk naar beneden. Yasmine knikt. ' Ik begrijp het wel.. Ik had het wel in de gaten. ' Knikt ze. ' Huh ? Wat in de gaten ? ' Vraag ik snel. ' Naja,, dat je gay bent. Die jongen weetjewel, is m'n beste vriend. Hij heeft me alles verteld, het maakt niet uit hoor ! ' Zegt Yasmine. ' O, we blijven wel vrienden toch ? ' Vraag ik en Yasmine knikt. ' Ik ga weer dan ' Ik geef Yasmine een knuffel en vertrek naar huis.

P.o.v Rein.

Owen is gay,.. Ik ben proud dat hij het heeft gezegd ! Maar ik moet er toch nog even aan wennen. ' Yoo, rein ! ' Schreeuwt Indy vanuit de keuken. ' Huh huh ja ? ' Vraag ik en kijk verbaasd op. ' Wat wil je drinken ? ' Zegt ze lachend. ' Doe maar wat sprite ' zucht ik. Blijkbaar heeft zij er geen problemen mee. Ik check m'n twitter even. - @reinduif ' wil jij m'n Valentijn zijn ? - Staat er door @xkipmainiac. - Ofcourse !- Antwoord ik terug. Het is eigenlijk al Valentijn geweest maarja,, Gelijk krijg ik honderden berichten van rein is online enzo. - @reinduif' Hoe gaat het ? - Staat er door @Themainvamp. - Hmm... Gaat wel ? Met jouw ? - Antwoord ik terug en stop m'n telefoon weer weg. Indy komt aan met de sprite. Dan gaat de deur open. Het is de vriend van owen. ' is owen hier niet ? ' Vraagt hij verbaasd. Ik schud m'n hoofd. " Nee, jammer he ? Sukkel... Je hebt m'n beste vriend gay gemaakt " Denk ik. Ik kan er gewoon niet tegen, ik accepteer het gewoon niet.

Jajajajaja, rein accepteert het niet. Das best wel kut. Maar, ik ga jullie een geheimpje verklappen ; Rein gaat opzoek naar een vriendinnetje voor Owen ! Maar, dat accepteert Owen weer niet... En dan komt er ruzie. Sorry Lavinia maar k moest ff dit vertellen ;) xoxo xyentl

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu