022

1.9K 53 1
                                    

p.o.v Nils

' Hallo, kan ik jullie helpen? ' vraagt de vrouw bij de receptie. ' Jaaaa we willen graag eumm, 1, 2, 3, eeuhmmm 6 kaartjes alstublieft ' zegt Rein enthousiast. ' Sorry, het recreatiebad is gesloten,  je kunt alleen baantjes zwemmen. ' zegt de vrouw tegen ons.

Teleurgesteld gaan we weer naar huis.

' Wat gaan we nu doen dann? ' vraagt Indy. ' We kunnen filmavond en pyamaparty bij mij thuis houden? ' zegt Yasmine. ' Omggg jaa dat is echt  een leuk idee!' zegt Indy weer. Iedereen vind het een goed idee, en gaat naar huis om slaap spullen te pakken. Indy komt met mij mee natuurlijk.

' Heeeeee we zijn err.' roept Indy blij als we bij Yasmine de woonkamer binnen lopen. Ik zie Owen op de bank zitten hij kijkt op zn mobiel. Ik pak mijn mobiel en stuur hem een berichtje.

Nils;; Heb je met Yasmine omdat je haar leuk vind of om die andere reden?

Owen;; Ik hou van haar, maar ik vind haar niet echt leuk nee, maar dit is de enige manier om het te verbergen,  wil je alsjeblieft niks zeggen hierover?

p.o.v Rein.

Ik bel aan bij Yasmine, en Indy doet open. ' REINNNN!!!' roept ze en omhelst me. Het liefst zou ik haar nooit meer loslaten. Lachend knuffel ik terug. ' INDYY AAAUW JE STAAT OP MN TEEN,' roep ik. ' Helemaal niet. ' zegt ze lachend. 'Hahahaha echt wel ik voelde het toch!' zeg ik koppig. Ze kijkt me met een rare blik aan en huppelt dan vrolijk naar binnen.

ASDFGHJKL 1.6K READS, THANK YOU ALL!!♡♡♡♡ XX Lavinia

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu