P.o.v Owen.
Ik ben blij dat ik het Nils heb verteld. Hij is m'n buddie en kan k wel vertrouwen. Yasmine zat naast me op de bank. ' Owie, zin in een spelletje ? ' Ik knikte. Yasmine pakte 4 op een rij en we begonnen te spelen. Het was nog best gezellig. Na een uurtje te hebben gespeeld zei Yasmine ' Ik moet naar huis sorry,.. ' Ik knikte we gaven elkaar een knuffel en ik zwaaide Yasmine uit. Ik legde het spelletje in de kast en toen ging de Bel... Ik liep naar de deur en trok hem open. Daar stond een jongen van zo'n 16 jaar. ' Hallo, heeft u misschien wat over voor het homofonds ? ' Vroeg de jongen keurig. ' Oh, ben jij homo dan ? ' Vroeg ik en keek hem raar aan. Ik wilde niet laten opvallen dat ik bi was. Ik knikte en pakte wat geld, een briefje van 50,-. ' woah... Dankjewel ! Normaal geeft niemand zo veel , ' Zei de jongen blij. ' Wil je anders pauze houden ? ' vroeg ik. De jongen knikte. ' Is goed... ' Hij stapte naar binnen en ging zitten. ' Wil je iets te drinken ? ' Vroeg ik. Hij schudde nee en ik ging naast hem zitten. We begonnen een gesprek over homo's. Hij vond het fijn om bi te Zijn want je kon op alles vallen wat je wil. Ik keek hem starend aan.. Hij had een slag in z'n haar en het was blond/bruin. Ik vroeg z'n nummer. Daarna zei hij dat hij moest gaan en ik zwaai hem uit en plof weer neer. Ben ik nou verliefd ?
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.