P.o.v Indy.
" Sorry , but your friend is not feeling so good " zegt te verpleegster en er rolt een over mijn wang. " He is coming to dutch with an airplane special for sick people , you can go to dutch with your own airplane " zegt ze en we knikken. We lopen het ziekenhuis uit. " Okey , zullen we maar naar Nederland vliegen " mompelt daan en we knikken. Jammer dat ons leuke tripje naar Londen zo'n hel moest worden..
We zijn weer aangekomen in Nederland en we worden ontvangen op het vliegveld door Owen. " Hey , gaat het ? " mompelt hij en we knikken. " Tja het gaat wel denken we... " Mompelt Rein en Owen knikt. " Oh btw , Indy sorry dat ik je berichtje niet eerder heb gelezen , maar ik was een dagje uit met een hele leuke jongen " glimlacht hij. " Oeehhh ! Owie is verliefdd " schreeuwen Rein en ik tegelijk. Ik geef Rein een kus. Ik ben blij dat hij ons kwam redden , heel blij. " Hoe heet die jongen dan Owie ? " glimlacht Rein. Rein legt zijn arm rond mijn heup en ik begin te glimlachen. Ik hou zoveel van hem ! " Zijn naam is Edward , maar iedereen noemt hem Eddie of Ed. " glimlacht Owen. " Oehh ! Laat een plaatje zien! " glimlach ik terwijl ik nog steeds arm in arm sta met Rein. Owen haalt zijn telefoon tevoorschijn en laat een foto zien. " Oeh ! Wat een knapperd hoor ! Maar niet zo knap als mijn Rein ! " glimlach ik en hij geeft me een kusje op mijn wang. Het voelt zo zacht aan...
---------------------------------
OKAY , IK BEN OFFICIEEL JALOERS OP INDY ! ZO WIL IK OOK MET EEN JONGEN GAAN STAAN EN DAT HIJ MIJ OOK ZO KUSJES GEEFT !
Rein & Indy zijn lifee !
Maar Nils & Indy ook !
Wat vinden jullie leuker Nindy of Rindy ?Ik denk dat ik Nindy leuker vind maar idk ! 💗👄
Ik snap echt niet dat ik dit boek saai vond om te schrijven het is super leuk !
Enn ik heb een klein verassinkje voor jullie !
Omdat ik bijna een jaar ben weggeweest ga ik een vervolg voor jullie maken !
YAAYYY !
Verder ga ik nog niks verklappen , maar ik kan niet wachten !
Gaan we dan verder met Rindy of Nindy ?
Ik ga dit denk ik tot een part 100 schrijven en daarna komt deel twee ! Wat veel meer georganiseerd is enzo ! En misschien ook wel een deel drie ?
Okay , ik bazel weer te veel !
See you later. 💗👄
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.