p.o.v Indy
Mijn ogen glijden naar de klok, 23:00. Het vechtprogramma is nog steeds bezig, maar m'n ogen worden zwaar. En voor ik het weet val ik in slaap op de bank, tegen Owen aan.
Als ik de volgende ochtend wakker word lig ik nog steeds op de bank, tegen Owen aan, alleen er ligt een deken over ons heen. Voorzichtig wurm ik me uit de deken en loop naar de keuken, waar ik tegen Rein opbots. ' Kan je niet uitkijken of zo?' zegt hij chagerijnig. 'Sorry ik zag je niet, ik ben net wakker.' antwoord ik slaperig. ' Straks moet je terug in je kelder.' zegt hij bot. Mijn adem stokt even, ik moet de brief voor mijn moeder nog afmaken. ik kijk Rein aan en knik even. Rond een uur of elf trok Rein me mee. ' Vandaag komt er een vriendin van me, zorg dat jij ook vriendinnen met haar raakt anders verraad ze ons misschien nog.' Zegt hij. 'Hoef ik dan niet de hele dag in die stoffige kelder te zitten?' vraag ik dan. Hij schud zijn hoofd, nee dan hoeft dat niet. Ik voel me opgelucht, ookal weet ik dat ik er vanavond wel heen moet.
Rond 2 uur 's middags gaat de deurbel.
Owen doet open, en daar staat een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Snel loopt ze langs Owen naar me toe. 'Hey ik ben Lynn, een vriendin van de boys.' stelt ze zich aan me voor. Ze ziet er wel aardig uit. Alleen ik weet dus niet of ik mijn eigen naam mag zeggen en kijk Owen even hulpeloos aan. Hij knikt. 'Hoi, ik ben Indy.' zeg ik. 'Ik heb een super goed idee.' zegt Owen dan. 'Zeg op Owie.' zegt Lynn. 'Wat nou als Lynn, Indy, Daan en ik vandaag gaan shoppen?' steld hij voor. 'Neeh geen zin in, ga maar met z'n drieëen.' zegt Daan. Owen praat even met Rein en keurt hem dan goed.
Als we in de stad lopen voelt het echt goed. Ik heb een grote zonnebril gekocht en opgezet zodat ik minder snel word herkent, Owen had beloofd alles voor me te betalen, zolang ik maar niet wegliep of hulp zocht. Na 4 tassen kleding te hebben gekocht wilde Lynn perse nog make-up en parfum voor me regelen. Eerst liepen we naar de kruidvat, waar ik foundation, mascara en lippenstift haalde. Daarna gingen we naar de Douglas, waar we Someday haalden, van Justin Bieber. Niet omdat ik fan van hem ben, maar dat luchtje ruikt echt goddelijk. Na 3 uurtjes geshopt te hebben gaan we naar huis. Ik zet mijn tassen in de kelder en loop terug naar boven. Het is al half 5 en Lynn gaat zo weg. Ik neem afscheid van haar en wil weer terug naar de kelder lopen. 'Indy, jij moet koken.' Zegt Rein. 'Ik wil wel koken, ik kan het alleen niet.' zeg ik zacht. 'DAN GA JE HET MAAR LEREN, JE BENT ONZE SLAAF, JE MOET DOEN WAT IK ZEG, BEGREPEN?' Schreeuwt Rein. Met angstige ogen kijk ik hem aan, en dan knik ik. Ik begin aan het eten, het ruikt al aardig lekker in de keuken. Na 20 minuten is het klaar en ik schep voor alle jongens een bord eten op tafel. 'Indy, jij moet ook eten, als je niet goed eet is het slecht voor je.' Zegt Nils, met z'n lieve stem. ' Ik eet later wel, ik ga naar beneden.' piep ik en neem een doekje en stofzuiger mee naar de kelder.
Na alle spinnenwebben te hebben weggehaald, begin ik met stofzuigen, waar ik zo klaar mee ben, omdat de kelder niet zo groot is. Gauw begin ik aan de brief voor mijn moeder...
Part 3 alweer! What do you think? Het is nog niet superspannend volgens mij maarja het is een van de eerste hoofdstukken, so who cares?
votes en comments zijn altijd welkom!
~xx Lavinia ♡
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.