P.o.v Owen /
Ik scroll een beetje door mijn contacten of ik iemand leuks zie om af te spreken. Dan kom ik bij de letter S en zie ik Sem staan ! ' OHMYGAD ' schreeuw ik. ' Wat ? ' lacht Indy. ' niks hoor uhh, ik moet gaan ' mompel ik en trek mijn jas en schoenen aan. Ik loop naar buiten en app Sem even.
Owen : Heyy, kun je afspreken ? Ik kom nu richting je huis ! xx Owen
Al snel krijg ik een antwoord terug.
Sem : Hey, lijkt me gezellig ! Tot zo xxx <3 Sem
Ik stap op mijn fiets en fiets vlug naar Sem zijn huis. Ik bel aan en we belanden in een knuffel en 3 zoenen op de wang. ' Heeyy, lang niet meer gezien man ! ' zeg ik en we knuffelen nog eventjes door. Na het knuffelen lopen we naar binnen en start Sem een film op. Hij haalt mijn handen door mijn haar. ' Ben je na 3 weken elkaar niet gezien hebben er wel klaar voor ? ' Ik wist het niet zeker maar ik knikte vlug. Hij had het blijkbaar gezien en drukte zijn mond op de mijne. Hij gaf met zijn tong een tikje tegen mijn mond aan en al snel werd het een tongzoen. Na de zoen gingen we verder met de film kijken. Ik voelde me vertrouwd bij Sem. Geen idee waarom maar, hij gaf me een warm gevoel. Om half 8 ging ik naar huis en zag ik Daan met 1 of ander vaag meisje te zitten zoenen. Ik negeerde het maar en liep door.
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.