P.o.v Nils.
Ik loop achter de dokter aan naar haar kamer. Ik loop de kamer binnen zeg ' dankuwel ' en de dokter loopt weg terwijl ik naast haar ga zitten ' Indy het komt wel goed... ' fluister ik en begin te snikken. ' huh ? ' zegt opeens een stem. Dan zie ik dat Indy's ogen open zijn. ' indy ! Je bent er nog ! ' Ik geef haar een kus op haar wang. ' Ja, tuurlijk. Denk je dat ik jouw ooit ga verlaten gekko. ' Grinnikt ze. ' Ik zou maar rustig doen. Straks gebeurd er nog iets ' sus ik. Indy knikt zachtjes geeft me een kusje en valt weer in slaap. Dan komt de dokter binnen. ' Het bezoekuur is afgelopen Nils.. ' Mompelt hij en zit aan een briefje. Ik knik en loop naar beneden. Ik zie een winkeltje koop nog een zak snoepjes en stap op de fiets naar ons kleine huisje.
~ aangekomen bij het huisje ~
Ik duw de deur open en zie Daan huilend op de bank. ' daan wat is er OMG ? ' schreeuw ik. Hij kan geen woorden uitbrengen. ' Owen.. Owen... ' Hoor ik alleen maar. Als ik de naam Owen hoor ga ik naast hem zitten sla een arm om hem heen en begin ook te huilen. Dan komt rein zijn en daan's slaapkamer uit. ' Ik heb een telefoontje van de dokter... ' Zegt hij tegen Daan. ' ze konden hem weer tot leven wekken ' Daan haalt opgelucht adem. Wat ? Ging owen dood ? Wat ? ' WAAROM VERTELDEN JULLIE MIJ DIT NIET ! ' snauw ik en loop huilend naar me kamer...
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.