p.o.v Indy
Vlinders vliegen door m'n buik. Nils zachte lippen raken mijn lippen. Rein begint te fluiten. ' fietfieuw. ' Helaas stopt Nils daardoor. Hij kust me 1 keer snel en rent dan achter Rein aan. Terwijl hun aan het rondrennen zijn ga ik naast Owen zitten. ' Kan Indy ook zingen? ' Leest Daan hardop voor. 'Hahahaha nee, jammer genoeg niet. ' lach ik. Ik voel ineens dat er iemand achter me komt zitten, ik voel gewoon aan de voorzichtige bewegingen dat het Nils is.
p.o.v Rein
Dit doet me echt pijn om te zien. Hoe Nils en Indy zoenen. Ja, ik vind Indy nog leuk, maar Nils en Indy weten dat niet.. Ik onderbreek ze door te fluiten. Hij geeft Indy nog 1 kusje en komt dan achter mij aan. Hard lachend ren ik voor hem weg. Tot ik beneden ben en in de hoek ben gedreven. Nils staat nu recht voor me en vraagt of ik Indy nog leuk vind. Shit wat nu? ' Ja ik vind haar nog leuk, maar alsjeblieft, zeg niks tegen haar, ik wil niet dat onze vriendschap naar de klote gaat. ' zeg ik voorzichtig. Nils knikt en geeft me een knuffel. ' Jij hebt zelf niet gekozen dat je haar leuk vind, je hart koos daarvoor. ' zegt Nils. We lopen lachend weer naar boven en Nils gaat bij Indy zitten. Ik blijf in de deurpost staan met een grappig hoofd. ' WAAAHH REIN IK SCHROK ME DOOD IK ZIE JOU INEENS IN DE ACHTERGROND VAN DE TWITCAM, HAHAHAHHAHAHAHAHA ' lacht Indy. Ik begin te lachen en loop richting de bank waar iedereen op zit. 'Hij is vol.' zeg ik heel droog terwijl ik er hopeloos naar zit te kijken. ' Hahahaha ja, kom maar op schoot hoor Reintje.' zegt Owen. Vrolijk spring ik op z'n schoot. 'AAAUW REIN DAT DEED PIJN. 'schreeuwt Owen. We kletsen nog wat en sluiten na 30 minuten de twitcam af.
heeheee, dit hoofstuk vind ik persoonlijk echt bagger geschreven, maarja, ik hoop dat jullie het wel leuk vinden!xx Lavinia
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.