034

1.7K 46 2
                                    

p.o.v Indy.

' Hee Rein wat ben je aan het doeehoeeen? Ik verveel me.' zeg ik verveeld tegen hem terwijl hij snel iets wegklikt. ' Euhm gewoon chillen op google enzo. ' Zeg hij een beetje geschrokken dat ik achter hem sta. ' Jaajaa, ik zag je wel op die datingsite. ' zeg ik vrolijk. ' Huh wat bedoel je. ' zegt hij nog erger geschrokken.     ' Rein je hebt toch genoeg leuke meisjes hier in de buurt, waarom moet je dan op een datingsite kijken loser, of je tweet 1 keer dat je een vriendin zoekt. Je hele interacties zullen ontploffen. ' zeg ik lachend. ' Je hebt gelijk, hahaha, ' zegt hij een soort van opgelucht. Hij doet heel raar, wat zou er aan de hand zijn? Ach ik laat hem maar gewoon met rust. ' Is het goed als ik zo met Melanie afspreek ? ' vraag ik aan Rein. ' Ja, is goed. ' antwoord hij een beetje afwezig terwijl hij twitter opent. Ik loop weg en stuur een berichtje naar Melanie. 

indy - Heey babee, kan je zo chillen ? 

melanie - Jaa, is goedd, 2 uur bij starbucks ofzoo? 

indy- Okee babee, ly, tot straks

melanie - tot straaksssss ♥♥♥♥

Snel trek ik een leuk setje kleding uit m'n kast en ga even douchen.

Als ik weer uit de douhe kom zie ik dat het al 1 uur is. Snel doe ik het setje kleding aan en doe m'n makeup. Als ik een kuchje hoor kijk ik naar de deur. Nils staat in de deuropening. ' Zonder makeup ben je mooi genoeg hoor. ' zegt hij met een grijns op z'n gezicht. Ik sta op en geef hem een knuffel. ' Nilss, ik bepaal lekker zelf wat ik op m'n gezicht smeer.' zeg ik met een grijns op mn gezicht. ' Ga je vandaag nog wat doen babe? ' vraagt hij. ' Ja, ik heb om 2 uur afgesproken met Melanie. Ga je anders mee? We gaan starbucks halen.' vraag ik hem. ' Nee ik ga vandaag met Daan naar een mainiacmeeting. Oh shit ik moet gaan schatje. ' snel geeft hij me een kusje en rent naar beneden. Ik doe m'n makeup en speel nog wat op m'n mobiel tot de bel gaat. Ik leg m'n mobiel weg en doe de deur open. 2 meisjes die ongeveer even oud zijjn als mij staan er voor me.

' Is mainstreet er? ' Vraagt een van de meisjes met een trillende stem. ' Nils en Daan niet, Owen en Rein weet ik niet, zal ik even voor jullie kijken ? ' beiden knikken ze. Nauurlijk doen ze dat, ze komen hier niet voor Henk de steen ofzo.  ' REEEINNNNNNNNNNNNNNNNN OWEEEEEEEEEEEEEEN ZIJN JULLIE THUIS???????????? ' schreeuw ik vanuit de woonkamer hard door het huis. Alleen van Owen krijg ik heel zacht antwoord. ' Ja, ik ben in de keuken. ' zijn stem klinkt huilerig. ' Rein accepteerd het niet, hij heeft Sem net weggestuurd. En hem een soort van uitgescholden. ' mompeld hij. ' Owen, ik wil er heel graag voor je zijn, maar er staan 2 meisjes voor de deur. Wil je op de foto met ze? of niet?' vraag ik. ' Ja, maar laat ze heel even wachten. ik kom er zo aan. ' zegt hij terwijl hij zn tranen wegveegt. Zonder hem te antwoorden loop ik naar de meisjes en vertel dat Owen er zo aankomt. ' Mogen we ook met jou op de foto? ' Ik kijk ze even verbaast aan. ' Ja natuurlijk !' snel maak ik een foto. ' Ohja, meiden, over een halfuur zijn Daan en Nils bij een mainiacmeeting, ik weet alleen niet precies welke, maar sowieso wel hier in de buurt, ik moet nu weg, doeidoei!' ze knikken en zeggen me gedag. Snel naar de starbucks. 

Daar sta ik dan, voor een overvolle starbucks. Woahh, zo druk is het nooit? Snel bel ik Melanie. Maar ze neemt niet op. Ik ga naar binnen en vraag aan een meisje waarom het zo druk is. ' NILS EN DAAN STAAN DAAR. '  schreeuwd ze in mijn oor. ' Ik hoef niet doof hoor. ' mompel ik nog wat. Ik loop door de menigte van meisjes heen, wat veel hatende blikken opwekt. ' Jajajaa, iedereen kan op de foto. ' hoor ik Daan nog zeggen. Ik zwaai nog even naar Nils en Daan, maar ze zien het niet. Vlug tik ik Daan aan waardoor hij wel opkijkt. ' Indyyy, wat doe jij hier ? ' Vraagt hij verbaasd. ' Tsjaa, ik had afgesproken met Melanie, mijn beste vriendin, die mainiac is weetjewel. En waarschijnlijk staat ze ergens in deze rij haha.' vertel ik. ' Maar daan, die meisjes achter me sturen dodelijke blikken dus ga gauw maar weer op de foto voordat ze boos worden. ' hij lacht even en gaat op de foto met wat mainiacs. Ergens uit de rij hoor ik ineens mijn naam. Ik zie Melanie uit de rij stappen en samen bestellen we starbucks. ' Raar kind ben je ook, je kan elke dag een priveconcert krijgen bij ons thuis, en dan ga je hier in de rij staan voor een snelle foto met Nils en Rein. Echt logica Melanie. haha.' samen lachen we nog wat en het is een super gezellige middag. ondertussen waren we al naar huis gegaan en zitten gezellig op mijn kamer te kletsen. Als ik op de klok kijk is het al half 6. ' MELA, JE MOET ALLANG THUIS ZIJN HET IS AL HALF ZES.' Roep ik iets te hard. (( Melanie heeft strenge ouders en ze moest om 5 uur thuis zijn )) ' Owh, ik moet gaan dan, doeeiii, thanks voor de leuke middag babee!' roept ze nog en rent gauw naar haar fiets. Als ze eenmaal weg is ga ik naar beneden. Waar ik Owen en Rein ruziend aantref...

Heeeyyy, een soort xl hoofdstuk, Niet echt heel interressant ofzoo, 6244 lezers hebben we al! thanksss! ♥ & Een soort cliffhanger, hope you like it :))  xx Lavinia

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu