063

366 19 0
                                    


P.o.v Indy.

Als we weer thuis zijn aangekomen loop ik gelijk naar de slaapkamer. Ik kijk even in de spiegel of mijn make-up nog goed zit en dat zit 't ! Dan hoor ik de deur opengaan en ik zie Rein in de deuropening staan. " Heee ! Wilde tijger ! " schreeuwt hij. Hij doet de deur dicht en rent op me af. Hij gooit me het bed op en drukt zachte kusjes in mijn nek. " Rein ! Dat kietelt " grinnik ik en hij lacht. Ik kijk in zijn mooie ogen , waar je wel in kunt verdwalen. Wauw ! " ik trek zijn mond naar de mijne en ik zoen hem. Rein probeert mijn topje uit te trekken. " rein wat doe je ? " glimlach ik. " We gaan verder in onze relatie " glimlacht hij en ik zoen hem. Hij trekt m'n topje uit en voordat je het weet zijn we te ver gegaan...

" Shit ! Shit ! Shit ! " mompel ik en ik sta voor de spiegel in de badkamer. " Wat is er baby ? " glimlacht Rein en hij drukt kusjes in m'n nek. " GEEN CONDOOM ! ". ( oeps sorry , moest t wel gebruiken 😏 ) " Rustig maar , ik weet zeker dat je niet zwanger bent.. " mompelt Rein kalm. " Rein hoe kun je dit zeker weten ? En hoe kun je zo kalm blijven ! " schreeuw ik. Ik draai me om en voordat ik het weet zitten Rein's lippen op die van mij. Het voelt eigenlijk wel goed , ik heb het gedaan... Met Rein van Duivenboden ! De jongen van wie ik houd ! Hij tilt me op de wasbak en ik sla mijn benen om zijn heup. Hij houd me vast bij mijn kin " Indy , als je zwanger bent kunnen we een gezin starten.. " mompelt Rein. " Ja , maar ik ben nog maar 19 en jij ook en hoe zit het met de band ? " mompel ik. Ik zou heel graag kinderen willen , maar niet op deze leeftijd. " Indy , we hebben elkaar.. En misschien brengt een baby ons dichter bij elkaar " mompelt Rein. Ik geef hem een knuffel. " Als we een baby krijgen , weet ik dat jij een goede vader word.. " fluister ik in zijn oor en hij geeft me een kus.

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu