p.o.v. Nils.
Plotseling gaat de deur open, ik schrik me rot. Het is Lynn. Het meisje wat ik nou al 3 maanden leuk vind en niet uit m'n hoofd kan krijgen. 'Hee, ik dacht ik kom even langs om je even gezelschap te houden.' zegt ze terwijl ze me een knuffel geeft. Haar armen laten een warme tinteling achter op mijn rug. Ze ziet Indy in de keuken staan en zegt haar gedag. Indy komt met 2 glazen chocolademelk binnen en geeft er 1 aan mij en 1 aan Lynn. 'Sorry, ik lust geen chocolade melk, drink maar lekker zelf op meis.' zegt Lynn. 'Wil je anders een kopje thee? Ik wil het wel even voor je zetten hoor.' steld Indy haar voor. 'Nee, ik hoef niks, maar lief dat je het vraagt.' Indy antwoord niet en gaat naast me op de bank zitten. 'Ik mis huis.' zegt ze ineens. Ik reageer er niet op en begin over iets anders.
p.o.v. Indy.
ik mis mama, ik mis mijn bed, ik mis het gepiep van de deur, het irritante geblaf van mijn hond. gewoon alles. 'Ik mis huis.' zeg ik. niemand antwoord, alsof het iemand boeit. 'Wie zet de tv aan?'vraagt Lynn. Nils zet de tv aan en zet Spongebob aan. 'Nils, serieus spongebob?' zegt Lynn lachend. Hij knikt blij. Lynn staat plots op, en loopt richting de keuken, ze pakt een beker water. en gaat daarna naast Nils zitten. Na een tijdje zitten ze te zoenen. Ik voel mezelf breken. Volgens mij vind ik Nils leuk. Ik ren naar de deur, en hij zit niet op slot, ik ren naar buiten, eindelijk vrijheid. Ik loop door het parkje met mn zonnebril op. Ik zit er gewoon naar de eenden te kijken en te huilen tot er een persoon voor me staat. Met betraande ogen kijk ik de persoon aan, tot ik besef wie het is, het is Rein.. Oeps, wat nu?
Al meer dan 110 lezers! Thankyousomuch!♥ Mwuhuahahaa cliffhanger in het verhaal c: En Nils en Lynn zijn nu een stelletje, Nynn, of Lils ? of iets anders? Hahaha, xx Lavinia ♥
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.