046

1.2K 42 5
                                    

Het interview.

P.o.v Rein.

We fietsen met Owen, Nils, Daan en Indy naar het huis van Nils zijn moeder. Nils moeder brengt ons weg naar Rotterdam want, daar is de interview. We zijn aangekomen en Nils zijn moeder pakt de autosleutel's en we vertrekken naar Rotterdam. Het is maar een kwartiertje rijden en ondertussen wordt er veel gekloot. Terwijl Indy en Nils aan het zoenen zijn. Mijn ogen gloeien van jaloezie maar, ik probeer me in te houden. We zijn aangekomen en lopen het grote gebouw in. Er staan al veel mainiacs te joelen. Ik geef een paar mainiacs een kusje en knuffel en ga met ze op de foto. De andere jongens doen het ook en Indy zit te praten met een paar meisjes. ' Rein kom eens ! ' zei Indy. Ik liep naar haar toe. ' Dit is Myrthe ! Mijn beste twittervriendin.. Mag ze misschien een kusje en een foto ? ' Ik knikte en gaf haar een kusje en een foto. Ze was super blij. Ook gaf ik haar handtekening en ik moet zeggen"" ze zag er niet slecht uit. ' Tot straks ' zeg ik met een knipoog en we lopen naar binnen.

P.o.v Indy.

We lopen een grote zaal binnen waar zo de mainiacs gaan vragen stellen. Op het podium staan 5 stoelen. Ik ga naast die van Nils zitten en houd zijn handen vast. Langzaam word de zaal gevuld met Mainiacs. Als iedereen binnen is begint Nils. ' Hallo mainiacs ! Jullie mogen ons allemaal vragen stellen maar, niet door elkaar ! We wijzen iemand aan en dan zeg je aan wie je de vraag stelt en wat voor vraag. ' zegt Nils en geeft een glimlach. Voor Mainiacs is het best stil. We beginnen met de eerste vraag en die is van Nils en mij van een of andere Sascha. ' Hoelang zijn jullie al samen ? " - Ik begin te lachen en antwoord : ' Ongeveer een half jaartje ' grinnik ik en geef Nils een kusje. De hele zaal gaat ' aahh ' terwijl Rein jaloers kijkt.

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu