026

1.8K 49 4
                                    

P.o.v Owen.

----------------

Ik pak mijn fiets en fiets naar de Brakellaan 8. Waar Sem woont. We hadden vandaag afgesproken om meer over elkaar te weten enzo. Hij is best knap. Na een halfuurtje fietsen ben ik aangekomen bij zijn huis, parkeer m'n fiets en bel aan. Sem doet gelijk open. ' Halloowaaa ! ' Schreeuwt hij en geeft me een knuffel. Dat had ik niet verwacht wauw... Hij voelde zacht en warm aan. ' Wil je iets te drinken ? ' Vraagt hij en hij schuift een stoel naar achter. ' is goed, ' zeg ik en ga zitten. ' ik heb cola is dat goed ? ' roept hij vanuit de keuken en ik knik. Hij komt aanzetten met 2 glazen cola en gaat zitten. ' Sem... Ik moet je iets vertellen ' Sem kijkt me met grote ogen aan en zegt : ' Vertel maar ' Grijnst hij. ' I.. Ik ben ook gay -' zeg ik twijfelend en hij knikt. Zijn mond komt langzaam naar de mijne. ' Ik ben hier nog niet klaar voor. ' Zeg ik en duw hem weg.

----------------

Sorry voor het niet lange updaten maar, we hebben het allebei druk met school x in vakanties posten we dus meer. Maar 2.8 K ! W o w. Echt fantastisch !

Kunnen jullie ons volgen op Twitter en zeggen dat je een fan bent ofzo . ? :

Yentl : @proudamainiac

Lavinia : @xkipmainiac

Tysm xx Yentl

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu