050

962 44 1
                                    

Hello peoplee ! Ik heb morgen proefwerkweek waardoor ik dus niet ga posten... Vandaar dat ik nu nog een hoofdstuk post ! xxx Yentl

-----------------------------------------------------------------

P.o.v Indy.

' Waar ben je al die tijd geweest ? ' schreeuwt papa met een dreigend gezicht. ' g...g...gewoon... bij... n..nils. ' huil ik. Papa geeft me een harde klap voor m'n wang waardoor ik nog meer begin te huilen. Mijn wang gloeit rood van de klap. Papa trekt mee naar boven. ' blijf hier ! ' schreeuwt hij dreigend terwijl hij wegloopt. Ik plof neer op het bed en veeg mijn tranen weg. Ik blijf een paar minuutjes zo zitten voordat ik mijn telefoon pak. ' Ik moet Nils bellen ! Nee... Nee... Rein ! Ook niet... Daan ? Ja ! ' juich ik en toets daan's nummer in.

' Hallo met Daan Zwierink '

' Met Indy ! '

' In ! Gaat alles goed ? '

' Nou... Niet echt kan ik even langskomen ? '

' Natuurlijk ! '

Zegt hij en we hangen op. Ik pak mijn tas in voor als dat nodig is en probeer langs de stalen pijp langs het raam te klimmen. Ookal is dit een hele opdracht, ik MOET hier weg ! Als ik in de achtertuin ben aangekomen kijk ik door het raam waar papa huilend op de bank zet. ' Wat is er aan de hand ? Waar is mama en waarom doet papa zo ? ' zucht ik en loop verder naar mijn fiets weg.

P.o.v Daan.

Als ik de bel hoor, loop ik naar de deur en doe hem open. ' Heyy, Indy ! ' zeg ik enthousiast, maar Indy ligt huilend in mijn armen. Ik aai Indy over haar haar en knuffel haar terug. Ik druk een zacht kusje op haar voorhoofd. Wat deed ik ! - Gelukkig vond ze het niet erg want ze glimlacht kort naar me. Ik neem Indy mee naar binnen en ze gaat op de bank zitten naast Nils.

P.o.v Nils.

Ik schrik als Indy naast me komt zitten, maar trek haar in een knuffel... Het blijft toch mijn beste vriendin. ' Je hoeft het niet te vertellen... ' fluister ik in haar oor. Ze knikt zachtjes tegen mijn schouder aan. Als ze even later uitgehuild is begint ze het verhaal te vertellen.

' Ik kwam net thuis en vroeg waar mama was., maar hij gaf geen antwoord... Hij liep

naar de keuken en toen hij terug kwam begon hij me opeens voor niets te slaan en te

schoppen !

Zelfs ik krijg nu tranen in m'n ogen en trek haar in een knuffel.. Ik kan echt nooit lang boos blijven op Indy, maar wel op rein. Ik zag Indy , Rein immers wegduwen dus dan is het niet haar fout ! ' Indy kun je even meekomen ? ' vraag ik als we uitgeknuffeld zijn, ze knikt en we lopen naar m'n kamer.

' Het spijt me dat ik vanmiddag zo tegen je deed, het was niet jouw fout ! Ik kan echt nooit boos op je blijven In... Het spijt me ! Echt ! ' mompel ik en kijk naar mijn schoenen. Indy duwt mijn kin op hoog en drukt een kusje op mijn mond. Daarna glimlacht ze kort... Die kuiltjes, die ogen ! ' Ik hou ook van jou Nils ' glimlacht ze en drukt een kus op m'n voorhoofd.

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu