060

376 19 0
                                    

P.o.v Indy.

We zitten al twee dagen vast in deze ware hel. Nils ogen openen en sluiten alleen maar.. Hij praat niet , het enige geluid wat hij maakt is een kuch of gekreun. Ik wil hier uit rennen , vluchten. Ik wil naar het ziekenhuis om te kijken of alles goed met Nils gaat. Ik mis mijn leven voordat ik Mainstreet kende , voordat ik al deze problemen tegemoet kwam. Maar dan zou ik Nils , Rein , Owen en Daan missen. Dan zou ik nu verkering hebben met een of andere Bob of Eddie. Een doodnormale jongen , dan zou ik doodnormale kinderen krijgen en doodnormaal trouwen zoals elk meisje. Ik hoor een geluid. MIJN TELEFOON ! Ik zie een berichtje en open het gelijk. Rein ; ik bel je ! Ik zie mijn telefoon afgaan en ik beantwoord het gelijk. " Indy ? Waar ben je ? " schreeuwt rein en ik begin te huilen. " Ik weet het ook niet ! Nils word niet meer wakker en het enige wat we hebben gegeten is brood en water. Please help ons. Please " huil ik. " Ik kom je zo snel mogenlijk halen ! Stuur een foto van de plek waar je nu bent ! " schreeuwt rein en ik hang op en verzend een foto.

P.o.v Rein.

Ik ontvang de foto en weet gelijk waar het is. De kelder van Bobs Bakerys ! Daar heb ik vroeger gewerkt toen ik nog met mijn vader in Londen woonde. Ik ren naar buiten en neem een taxi.

Ik sta voor een oud en klein gebouwtje. Weet ik zeker dat ik dit alleen kan ? Natuurlijk ! Ik wil zelfs dood gaan voor Indy en Nils. Ik loop naar binnen. Laten we hopen dat er niemand is , dat ze Indy en Nils hier alleen maar verbergen. Op een andere plek dan waarop hun kantoor zit. Ik zie een oud versleten toonbank en een lege ruimte , mooi. Ik zie de deur naar de kelder en ik open het. Het is een steile trap naar beneden. Ik hoor geluid van beneden. Ze moeten hier wel zijn ! Het is erg donker en ik ben best wel bang , maar alles voor Indy en Nils ! Ik zie een groot hek en daarachter staat....

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu