020

2.1K 53 6
                                    

P.o.v Indy.

We reden met z'n alle in de auto naar huis. Het was een gejoel en gegier daar en we deden allemaal of we arrogante meiden waren waardoor ik heel hard begon te lachen. Toen waren we thuis.. Ik duwde de deur open en plofte op de bank. Toen begon mijn mobiel te trillen. " Melanie wil Facetimen " Die mainiac vriendin dus. Ik nam op en daar zat Melanie. " Haallooowww ! " Schreeuwde ik. " Hee, je bent niet in je huis zie ik ? " Ik begon te grinniken. " Wacht heel even mel. " Zei ik en wou naar Nils lopen. " Ik weet het al je bent bij mainstreet ! Denk je dat k niet naar twitcams kijk ? Of niet volg dat jij en Nils hebben ? " Ik grinnikte toen kwam nils achter me staan. " AAAAHHH OMG NILS " Kreeg ik aan de andere kant waardoor ik en Nils begonnen te lachen. " Nou.. Ik moet weet gaan hoor ! " Zei Melanie huilend en we hingen op. Nils gaf een kusje in m'n nek. " Hee, bby " Grinnikte hij.

P.o.v Nils

Morgen was Indy jarig... Ik heb een heel leuk kadootje voor haar ! We zaten op de bank te zoenen en ik zag Rein langs mijn ooghoeken in de keuken wat pakken. We keken op de klok. Het was 11 uur.. ' Ik en Indy gaan slapen hoor ! ' Schreeuwde ik en nam Indy mee naar mijn slaapkamer.. Ik gooide mijn t-shirt naar Indy en ze trok hem aan. Samen gingen we in mijn bed liggen en ik legde mijn arm om haar heen. Indy was al snel in slaapgevallen maar ik kon niet slapen. Ik hoorde gerommel in de badkamer en besloot te gaan kijken. Daar zat owen te huilen in een hoekje. ' Ow.. Owen ? ' Vroeg ik en ging naast hem zitten. Ik gaf hem een knuffel. ' wat is er owen ? ' owen keek me bedroefd aan. " Beloof je me dat je dit niet doorvertelt ? " Ik knikte en keek hem bezorgd aan. ' Ik ben bi... '

Oehh spannend einde !! Wat vinden jullie er tot nu toe van ?? Moet owen met iemand hebben of niet ? En moet hij dan met een meisje of jongen hebben ? En wat is zijn/ haar naam ? Comment voor ideeën ! 😊 xx Yentl

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu