P.o.v Nils.
Langzaam zakte ik vanaf de muur naar beneden. ' s.. S.. Sorry... ' Mompelde Owen. ' Ik moet er gewoon even aan wennen ' zuchtte ik. Owen knikte en liep naar de deurpost ' Ik ga slapen buddie ' Zei Owen en ik knikte. Ik hoorde owen naar zijn kamer lopen en op zijn bed liggen. 5 minuten hoorde ik owen snurken en ik viel in slaap.
[ Volgende morgen ]
Indy stond voor me, ' Nils ! Nils ! Owen heeft een vriendinnetje , ze komt vanmiddag ! ' Ik schrok op en keek haar aan... ' Kom snel klaarmaken dan ! ' Schreeuwde ze en trok me aan m'n arm. ' Hoelaat komt ze dan ? ' Vroeg ik slaperig. ' Over een halfuur ! ' Ik en Indy liepen naar de badkamer poetsten onze tanden en Indy deed nog wat Make-up op. Daarna liepen we naar mijn slaapkamer. We trokken onze kleren aan en gingen op het bed zitten toen begon ik Indy te kietelen. ' AAh NILS ! ' zei ze lachend en ik stopte. Ik gaf haar een kusje op d'r wang en toen ging de bel... We liepen naar de bank en daar zaten Rein en Daan ook netjes klaar. Owen maakte de deur open. ' Yasmine ! ' schreeuwde hij en gaf haar een kus en een knuffel. ' Hii ' zei Yasmine.
P.o.v Indy
' Hallo ik ben Indy ! ' zei ik en sprong op. ' Nou,. Ik ben Yasmine je spreekt het uit als jasmin ' Zei ze tegen me. ' Zullen we anders gaan zwemmen ? ' Zei owen. We waren het er allemaal over eens en fietsten naar het zwembad. Ik bij Nils, Yasmine bij Owen en Rein bij Daan. Ik hield me stevig vast aan Nils en dacht aan pap en mam... Wat mis ik ze. We waren aangekomen en renden naar binnen...
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.