p.o.v Owen
' Sorry, ik had het moeten weten. ' mompelt Sem. ' Neenee, het geeft niet, jij kon dit niet weten. ' antwoord ik. ' Euhm, Owen. Ga je het aan meer mensen vertellen? Dat je homo bent? ' vraagt Sem. ' Nee, natuurlijk niet, wat zullen de mainiacs wel niet van me denken. ' zeg ik een beetje boos. ' Sorry ik moet niet zo boos doen, ik ben gewoon een beetje gestressed. ' zeg ik weer voor Sem kan antwoorden op mijn vorige zin. *TRINGGGGGGGGGGGGG* deurbel. Sem loopt naar de deur en doet hem open. Na een tijdje hoor ik wat geschreeuw en een harde bonk. Ik loop erheen en Sem ligt daar op de grond met een bloedneus en een blauw oog. ' Klootzak, ik dacht dat je echt van me hield. ' roept de jongen die Sem waarschijnlijk heeft geslagen. Ik til Sem uit de deurpost en leg hem op de bank. Ik pak wat ijs en tissue's en help hem met z'n verwondingen verzorgen. Sem snikt zachtjes, ik weet even niks te zeggen. ' Owen, ik red het wel. Ga maar naar huis. Mijn broer komt ook straks thuis. ' mompeld Sem. ' Ik kan je hier niet alleen achter laten Sem. '
' Jawel, ga gewoon Owen, ik wil even alleen zijn. ' zegt hij. ' Oh okee, doei dan maar eh.. App me even hoe het met je gaat. ' antwoord ik dan maar. ' Zal ik doen, ajuu.'
Dankjullie wel voor de lieve reacties ♥ lysm ♥ xxx Lavinia
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.