p.o.v Nils
Als de ambulancebroeders Indy uit de ambulance hebben gehaald pak ik haar hand vast. Maar de ambulance broeders beginnen te rennen, en daardoor moet ik haar loslaten. Ik ga op de grond zitten en begin te huilen. Er komt een zuster aangelopen. ' Hee, Nils toch? Wil je wat te drinken? Het komt vast wel goed met haar. ' zegt ze met een rustige stem. ' Uhm ja alstublieft.' antwoord ik snikkend. Ze pakt een beker water en geeft hem aan me. ' Mijn zusje van 13 is mainiac, en ze is vooral fan van jou..' zegt ze. Ik zit hier te janken over mijn vriendin, begint zij over dat haar zusje mainiac is. ' Ik wil wel een handtekening schrijven voor haar?' zeg ik dan maar, het is toch wel een beetje gemeen om haar te negeren. Ze pakt een pen en papier en geeft het aan me. ' Wat is haar naam? ' Vraag ik aan de zuster. 'Ze heet Lara. ' ik knik weer. Hoi Lara, super leuk dat je fan bent, love you x Nils. schrijf ik op. ' Ah dankjewel, dit zal ze heel leuk vinden. ' zegt ze. Er komt een dokter binnenlopen. ' Jij hoord bij dat meisje met bruin haar toch?' zegt hij. Snel sta ik op en knik ik. ' Ze was flauwgevallen, maar ze is weer bijgekomen, ze mag als het goed gaat morgen mee naar huis. ' zegt hij. ' Mag ik haar zien? ' vraag ik. de dokter knikt en zegt dat ze nog erg zwak is.
Waaahh al zoveel lezers! Sorry voor het slechte hoofdstukje, maar ik heb dus echt geen inspiratie, ik hoop dat jullie het wel leuk vinden ! (: xx Lavinia
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.