p.o.v Indy.
Het is nu 2 maanden geleden dat ik uit het ziekenhuis mocht, ik ben gewoon vrienden met Rein, Daan en Owen. Nils is nog steeds mijn vriendje. De politie deed wel moeilijk over de ontvoering maar ik heb ze niks verteld, ik heb tegen ze gezegd dat ik gewoon goed werd behandeld. Wat eigenlijk ook wel zo is. Mijn ouders maken zich zorgen om me, ze zeggen dat ik alles teveel opstapel in m'n gedachten. Wat niet zo is, wwant ik verteld Nils zegmaar gewoon alles wat er gebeurd. Voor de 4e keer vandaag heb ik ruzie met m'n ouders. ' Jullie snappen het niet, als ik het verhaal vertel heb ik alleen maar grotere problemen. Laat het gewoon, het is verleden tijd ! ' Schreeuw ik boos naar ze. ' Indy, hoe kunnen we dit nou laten, we zien dat je er last van hebt, we willen je helpen ' zegt m'n vader rustig. ' Pap, je ziet dingen die er niet zijn, het gaat hartstikke goed met me, en als je het niet erg vind ga ik buiten afkoelen. ' zeg ik boos, maar niet op een schreeuwtoon. ' JIJ GAAT NERGENS HEEN JONGEDAME, JE VERTELD ONS HET VERHAAL, HIER EN NU. ' schreeuwt m'n moeder. Zo kwaad heb ik haar serieus nog nooit gezien. ' Jeetje mam, doe normaal, ik ga het niet vertellen, en ik ga alleen maar even naar buiten. ' zeg ik, en vlug loop ik naar de deur. Ze trekt me aan m'n arm terug en gooit me op de grond. Ze trapt me een paar keer keer en geschokt en half huilend kijk ik haar aan. M'n vader schrikt en trekt mn moeder bij me weg, ' JEN DOE IS NORMAAL, JE TRAPT JE EIGEN KIND TOCH NIET, ALS ZE HET NIET WIL VERTELLEN MOETEN WE DAT ACCEPTEREN. ' schreeuwt hij zo hard dat we het zelfs buiten zouden kunnen horen. ' Indy, ga maar even naar buiten, ik praat even met je moeder. ' zegt mijn vader. Moeizaam sta ik op en loop naar de deur, opzich valt de pijn wel mee, zo snel als ik kan ren ik naar Nils' huis. en als hij open doet begin ik te huilen, steeds harder en harder. Hij trekt me in een knuffel en neemt me mee naar binnen.
Heee, we hebben even een tijdsprong gemaakt, ennnn... we hebben 902 lezers! thanks allemaal voor het lezen,,, OHJA EN HAPPY BDAY REIN ♥! ~xx Lavinia
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.