Rein grijpt me stevig vast.
" Wat doe jij hier ? " Hij kijkt me boos aan. Hij duwt me op de grond. " auw.. " Schreeuw ik van de pijn.
" Geef antwoord nu ! " Rein geeft me een klap en kijkt me dreigend aan. Huilend begin ik te vertellen. " sorry, dat is geheim... "
" wou je soms ontsnappen ? " Rein slaat me nog eens. Ik schudde nee met mijn hoofd. Rein liep weg en liet me liggen.
Ik kwam
overeind en haalde het bloed onder mijn neus vandaan. Toen kwam Nils aanrennen. " Indy, Indy, gaat het ? " Hij gaat door zijn
Knieën en komt bij me zitten. " Moet jij niet met Lynn zoenen ? " zei ik pissig. " Het is geen tijd om ruzie te maken & Lynn is
vertrokken. " Ik keek hem zwijgend aan en knikte. Het was inderdaad niet de tijd om ruzie te maken. " Waarom is ze gegaan dan ? "
Nils keek me vertrouwend aan. " beloof je me dat je het niet door verteld ? " Ik knikte.
P.o.v Nils.
Nu was de tijd om te zeggen dat ik van haar houd... " Indy, je bent een heel mooi en schattig meisje... " Begon ik, hierdoor begon ze te blozen. Ik greep haar polsen vast. " Wil je m'n meisje zijn ? " Ze drukte haar lippen op de mijne. " is dat goed genoeg om het antwoord te weten ? " giechelde ze. " Dit mag rein niet te weten komen " Ze knikte. Ik pakte haar hand en samen liepen we terug naar het kleine huisje.
____________________________________________________________________________________________
Woah, alweer 130 reads ! Heel erg bedankt iedereen. Vinden jullie het nog steeds leuk ? kus Yentl.
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.