071

352 21 1
                                    

P.o.v Rein.

We zijn onderweg naar het adoptie asiel en ik en Rein zingen keihard mee , alleen we weten totaal niet waar we heen moeten. " Wacht ik pak even de kaart " mompelt Rein tussen het zingen door. Hij pakt te kaart en probeert het te lezen , wat hem helemaal niet lukt. " Laat mij maar even ! " glimlach ik. " Maar Indy uitkijken ! Je bent aan het rijden ! " gilt Rein net als een meisje. " rustig maar , ik weet wat ik doe. " glimlach ik en ik leg de kaart op de stuur en probeer hem te lezen. " Okayy , ik weet waar we heen moeten " mompel ik en geef de kaart terug aan Rein. Ik zet de muziek weer harder en rij naar de plek van bestemming.

" Hallo , ik ben Christa en ik ga jullie helpen een hond of kat uit te zoeken , wat willen jullie liever ? " ik kijk naar Rein met een vragende blik. " Uhm , doe maar een hond " glimlacht Rein. Hij legt zijn hand langs mijn heup en we lopen samen achter Christa aan naar binnen. " Dit zijn de hokken met de honden , jullie kunnen wel even rondkijken en als je het wilt kan ik ook wel even één van de honden uit het hok halen " glimlacht Christa. We knikken. " Wat wil je liever meloentje ? " glimlach ik. " een grote of kleine hond ? " " een grote , dat lijkt me het leukst " glimlacht hij en hij drukt een kusje op mijn voorhoofd. We kijken naar de grote honden en we zien een grote , harige schapenherder. " Oeh ! Rein deze is leuk ! " glimlach ik en Rein knikt. " Mevrouw , wilt u deze hond uit het hok halen ? " vraagt Rein. " Natuurlijk ! " glimlacht Christa en ze haalt de hond uit het hok. De hond springt gelijk op ons af en begint te snuffelen. We aaien hem allebei en knuffelen hem. " Wilt u deze hond ?" Vraagt Christa en ik kijk Rein vragend aan. " Ja , we nemen deze ! Heeft hij al een naam ? " Ik ben blij dat Rein deze hond heeft uitgekozen , want ik vind het echt een schatje. " Toen hij hier kwam heette hij Does , maar jullie kunnen hem natuurlijk altijd hermoemen! "

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu