061

354 19 0
                                    

P.o.v Rein.

" INDY " Schreeuw ik en ik ren van blijdschap naar beneden ! " Oh rein , ik heb je zo gemist ! " ik geef haar een kus en een knuffel door de tralies heen. Ik zie Nils liggen in een hoekje. Spierwit en met zijn ogen gesloten. Ik schrik ervan om mijn vriend zo te zien. " Ik haal jullie hier zo snel mogenlijk uit ! " schreeuw ik en probeer te zoeken voor sleutels. " Volgens mij liggen de sleutels om dat hoekje ! " wijst Indy en ik ren er zo snel mogenlijk op af. En daar liggen ze inderdaad. Ik pak ze er zo snel mogenlijk vanaf , maar voordat ik het weet zit er een hand om mijn pols heen. Oh shit.. " Laat me los ! " schreeuw ik en ik probeer me los te wurgen. De man komt tevoorschijn. " D... Daan ? Heb jij Indy gekidnapt ? " mompel ik , maar daan schud zijn hoofd. Gelukkig... " Ik probeerde Indy te redden net zoals jou , maar ik dacht dat je een inbreker was... Wees blij dat ik je niet geslagen heb " glimlacht hij en hij laat me los. Samen pakken we de sleutels en we lopen naar het hek waar we de deur open maken. " Oh jongens bedankt ! " Ik geef Indy een extra lange zoen , want ik heb haar zo gemist ! Indy geeft daan ook een knuffel en dan lopen we samen naar Nils. " Iemand pak hem op ! Dan gaan we in de taxi en dan gaan we naar het ziekenhuis ! " schreeuwt Indy. Daan pakt Nils op en we lopen naar buiten. Gelukkig is dit allemaal goed gekomen...

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu