013

2.4K 67 1
                                    

P.o.v Nils

Boos ga ik naar mijn kamer. Ik pak mijn gitaar, en speel comfortable van Joyn Mayer. Zachtjes hoor ik geklop en gesnik achter de deur. Ik leg mijn gitaar weg, sta op en loop naar de deur.'Nils.. Het spijt me echt, ik had Indy nooit mogen ontvoeren, en al helemaal niet mogen zoenen, terwijl ik wist dat jullie wat hadden, en Nils.. We hebben je 100030202 keer gebeld en ge-whatsapped, maar je nam niet op, en reageerde niet, Owen had een hartstilstand, maar het is weer goed nu, hij is erdoor uit z'n coma gekomen, maar ze weten niet of hij ooit nog de oude word. Waarschijnlijk geheugenverlies, maar in het ergste geval zijn z'n hersens aangetast door de klap met de auto, 'zegt Rein, met z'n betraande puppyogen. Ik denk even na wat ik moet antwoorden. ' I-ik wil wil even alleen zijn, het is al goed Rein, als het maar niet nog een keer gebeurd, want ik wil Indy en jou allebei niet kwijt, ' stamel ik. En voordat hij kan antwoorden, heb ik de deur al dichtgegooid. Ik kijk naar Indy's telefoon die op mijn nachtkastje ligt. Ik kijk welke liedjes ze allemaal op haar mobiel heeft. 1 One Direction liedje. You & I. Ik ken dat lied, ik speel het wel eens op mijn gitaar. Ik leg haar mobiel weer weg, en begin het referein te zingen. 

You & I, we don't wanne be like them.

We could make it till the end.

Nothing can come between you & I. 

Verder zing ik niet, aangezien ik in huilen ben uitgebarsten. Ik pak wat kleding, mijn favoriete gitaar en loop mijn slaapkamerdeur uit. Ik bel m'n moeder. En ze neemt op. 

Nils; ' Hee mam, kan ik een nachtje bij jou logeren? '

Moeder van Nils ; ' Hee Nils, tuurlijk kan dat, ik zag het van Owen, het was op tv, wat erg! '

Nils ; ' Euh, ja, ik praat er liever niet over, ik ben er ook pas 10 mminuten geleden achter gekomen. '

Moeder van Nils ; ' Aaah, jochie toch, kom maar gauw hierheen hoor, ik zal je bed opmaken, '

Nils ; ' Dankje mam, ik kom er aan, tot zo. '

Ik loop naar de woonkamer en zeg tegen Rein en Daan dat ik een nachtje naar m'n moeder ga. Ik loop naar de garage en haal m'n fiets eruit. Supersnel fiets ik naar het station. gelukkig staat de trein die ik nodig heb er al en snel stap ik in. Na een kwartier ben ik er en loop naar het oude huis van m'n moeder. 

Omggg, meer dan 300 lezers, whaat, maarja nieuw hoofdstukje, wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal ?(:

btw, volg yentl en mij nog even op twitter (:

@proudamainiac

@xkipmainiac 

xx Lavinia

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu