065

361 17 0
                                    


P.O.V Rein.


'' De mensen die jou en Nils hebben opgesloten zijn opgepakt.. '' mompel ik. '' Maar Reintje ! Dat is toch goed nieuws ? '' glimlacht Indy en ze pakt me bij mijn schouders. '' Ja dat wel... maar wat nou als ze uit de gevangenis komen ? '' Zucht ik. '' Rein , niet zo bezorgd zijn ! Het komt goed , daar moet je nog niet aan gaan denken ! '' Zegt Indy en ze drukt me in een knuffel. '' Het komt goed echt waar.. '' Zegt ze en ze drukt een kus op mijn voorhoofd. '' Indy , je bent echt een schatje ! '' glimlach ik . '' Hoi '' zegt Daan die uit zijn slaapkamer komt lopen. Zijn ogen zijn waterig en rood. '' Daantje , wat is er ? Waar is dat meisje ? " zegt Indy en knuffelt Daan. '' Welk meisje ? '' mompel ik. '' Haar naam is Chrystal. Ik heb het net uitgemaakt.. Als we ooit iets hadden.. '' zucht hij en ik en Indy drukken hem in een knuffel. '' We moeten voor afleiding zorgen ! Laten we gaan zwemmen ! '' springt Indy en Daan en ik knikken. We pakken onze zwemspullen en vertrekken naar het zwembad.




'' AAAHH ! '' Ik spetter water op Indy en Indy begint te gillen. '' Kom op mijn schouders zitten ! '' schreeuw ik en ik doe een kopje onder. Indy gaat op mijn schouders zitten. '' Zit je lekker ? '' vraag ik , maar opeens krijg ik spetters water in mijn gezicht. '' Nu wel '' glimlacht Indy en ik begin te lachen en gooi haar achterover. '' AAHH ! '' ik lig dubbel en Daan ook. '' Kom we gaan van de glijbaan ! '' schreeuwt Daan en we rennen naar de glijbaan. We pakken elkaars voeten en we gaan van de glijbaan. '' AAAHH '' gaan we alle drie tegelijk. We belanden bovenop elkaar in het zwembad en we beginnen te lachen. '' Laten we even terug naar de handdoeken gaan '' mompel ik en we lopen terug naar de handoeken. Ik hand in hand met Indy.

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu