053

1K 57 14
                                    

P.o.v Rein.

Ik doe de deur open en zie tot schrik dat het nils is.. ' Heeeyy , Makker ! ' grinnikt hij en trekt me in een stevige handdtrek . ' Yooo ! ' lach ik. ' Gaan jullie mee naar de stad ? ' Ik kijk Indy vragend aan en ze knikt. ' Js goedd ! ' zeggen ik en Jndy te gelijk en we schieten met z'n 3en in de lach. ' Let's goo ! ' hikt Nils door het lachen heen. We stappen op de fiets en fietsen naar de stad.

P.o.v Indy.

Als we bij de stad zijn aangekomen gaan we gelijk op een bankje zitten. ' Indy... We zijn hier omdat jij elk uur een kadootje krijgt voor je verjaardag tot morgen rond deze tijd. ' grinnikt Rein. ' Awwhhh ! Dat is zoo lief ! ' zeg ik en trek ze allebij in een knuffel. ' Dus... Wat wil je als eerst ? ' lacht Nils. ' Uhmm... Doe maar wat starbucks.. ' zeg ik en we rijden naar de starbucks. Als we er aan zijn gekomen nemen we alle 3 de cookie starbucks, en we gaan ergens zitten. ' Indy we moeten zo eventjes naar het station ! ' Zegt rein geheimzinnig. ' Wattan ? ' vraag ik. ' Dat merk je later wel ! ' zegt nils en knipoogt naar Rein. Als we onze starbucks op hebben gaan we naar het station en we zien Daan en Owen met 2 grote tassen staan. Ik omhels ze en ze geven 1 tas aan Rein en 1 tas aan mij. ' Tijd om afscheid te nemen ! ' knipoogt Rein. Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is, maar ik geef ze maar gewoon een knuffel. Als Nils me een knuffel geeft fluisterd hij in mn oor : ' veel plezier met Rein ! ' Dus hij wist al dat ik en Rein iets hadden ? ' Kom je In ? ' vraagt Rein en we lopen een trein in. Als de trein in actie komt zwaai ik nog even en vraag gelijk aan rein waar we eigenlijk heen gaan. ' We gaan samen een weekje naar London ! '. lacht Rein en ik geef hem gelijk een knuffel en een zoen. ' Ik hou van je Rein ! Dit was altijd al mijn droom ! '. - ' ik houd ook van jouw ! '

________________________________________________________________________

Heeyy , ik ga vannacht om 3 uur op vakantie en ik heb alleen in het restaurant van de camping wifi , dus ik kan niet zo heeel veel posten meer ! Het spijt me. Ik ga 3 weekjes weg ! Dus tot over 3 weekjes of iets eerder als ik daar ga updaten !

Xxx yentl !

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu