035

1.6K 44 2
                                    

P.o.v Indy.

Owen krijg van rein een klap in m'n gezicht. ' Auww ' Kreunt Owen zacht en stort huilend neer. ' REIN ! ' Schreeuw ik en ik ren op hem af. ' Je moet waarderen dat owen gay is ! ' Schreeuw ik en geef hem een bitchklep. ' HAHAHHA, neee nooit ! Ik ga het aan de wereld vertellen ! ' Schreeuwt rein en pakt zijn mobiel. ' Rein ! Het is je vriend, dat doe je hem niet aan ! ' Schreeuw ik en ik pak zijn mobiel af. ' Jullie houden op met ruzieën of ik gooi je mobiel in de sloot. ' I... Indy... Dat durf je niet. ' Mompelt rein. ' Oo, jawel hoor ! ' Schreeuw ik en wil de deur open draaien. 'S... Sorry Owenn. , ik moet er gewoon aan wennen " Mompelt rein. ' Goedzo rein. " zeg ik en geef zijn mobiel terug. ' Owen wil je wat drinken ? ' Owen knikt. Ik pak wat chocolade melk en geef het aan hem. Hij gaat op de bank zitten. Opeens komt Daan binnen met een meisje. ' Daan wie heb je bij je ? ' Vraagt Rein. ' dit ? O, dit is Jamy. Ik kwam haar tegen bij de boekshop. Ze is aardig en we hebben even wat gedronken ' ' Zegt daan enthousiast.

P.o.v Jamy,

Ik voel Daan's arm langs m'n rug. Eigenlijk kwam ik hem niet tegen bij de boekshop, eigenlijk kwam ik hem tegen bij school. Hij heeft me in een klein busje gestopt en me hier heengereden. En nu loopt hij te liegen ook ! Hij wil dat ik zijn vriendin word, never ever ! ' Wil je wat te drinken Jamy ? ' Vraagt Daan en geeft me een kus op m'n voorhoofd. Die lul denkt dat hij me kan misbruiken tot ik zijn vriendinnetje word ! Ik was mainiac maar, nu niet meer. Hij ontvoerd me ! Laat ik maar gewoon meespelen. ' Jaa, is goed schat ' Zeg ik en omhels hem. ' Indy wil je wat chocomel voor Jaim pakken ? ' Grijnst hij en dat meisje genaamd Indy loopt naar de keuken. ' Pff.. ' Zucht ik. Daan begint te praten. ' Lieve... Lieve.. Jamy. Wil je m'n meisje zijn ? ' Vraagt Daan. Zal ik meespelen of zou ik hard nee schreeuwen ? Ik kijk of er een deur open is en ja, de voordeur is open. Ik trek me los uit Daans armen en ren weg. Poging gelukt !

P.o.v Indy.

' Waar gaat ze nou weer heen dan ? Je vraagt het haar gewoon netjes, rent ze weg ' Zeg ik lachend. Nils komt binnen lopen. ' Heee,,, ' Schreeuwt hij, hij geeft de jongens een knuffel en geeft mij een kus en een knuffel. ' Goed je weer te zien. ' Zeg ik en kijk hem blij aan. Hij was op schoolkamp. ' Weet je, ik heb vandaag 200,- gekregen, zullen we naar Walibi ? ' Vraagt Nils. Iedereen juigt ja ! En we vertrekken op weg naar Walibi.

Wat vinden jullie ervan ? Njaaa, ik vind hem slecht xx en nogmaals willen jullie ons op twitter en insta volgen ? ( Als je dat nog niet gedaan heb ) Twitter : Yentl ; Themainvamp en Lavinia ; xkipmainiac & onze insta's zijn Yentl ; plsf00d en die van Lavinia ; xpinkfluffyunicorn als ik het goed heb. xxx Yentl

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu