038

1.5K 47 6
                                    

p.o.v Indy. 

We lopen naar het spookhuis en bestellen kaartjes voor ons allemaal. Als we eenmaal aan de beurt zijn mogen Nils en ik eerst naar binnen. Ik voel m'n hart in m'n keel kloppen zo bang ben ik. Eerst zie je van die dingen die gewoon duidelijk nep zijn tot ik ineens een hand aan m'n voet voel trekken. Ik gil zo hard als ik kan en trap de voet weg. Ik ren het spookuis door en kom nog wat enge personen tegen waar ik langs probeer te rennen. Maar plots ben ik verdwaald, waar is Nils? ' Nils? ' Fluister ik. ik begin te huilen van de angst, want er loopt een man met een kettingzaag voor me. Teminste is het wel een man? Ik zie ' de man ' zijn masker afdoen. ' NILS OMG IK WAS ZO BANG WE GAAN NAAR DE UITGANG OH MY HAGEDIS. ' schreeuw ik blij en val om z'n hals. ' Waa- waarom hagedis. ' lacht hij hard om mijn reactie waarschijnlijk. ' Omdat ik hagedissen superdupercoolie vind ja.' antwoord ik. We lopen richting de uitgang waar iedereen stukgaat van het lachen. Ze konden gewoon meekijken via camera's. ' Wiens idee was dit? ' vraag ik nog half huilend een half lachend. Owen, Daan en Nils wijzen naar Rein. Rein kijkt onschuldig met puppyogen. ' Sorry Invergeef je het me? ' vraagt hij met die blik. 

dit stukje klopt niet want er is volgens mij niet eens een spookhuis in walibi..  ik weet het eigelijk niet want ik ben er nooit geweest oh. Maarja morgen heb ik vrij dus misschien morgen nog een update!!:) xx Lavinia

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu