001

3.5K 85 4
                                    

Indy Kuipers, 14 jaar oud, 1.65 lang, bruin haar, groene ogen, nu al 3 dagen vermist.

p.o.v Indy.

al 3 dagen zit ik in deze kelder, met een bank en een televisie. als ik het nieuws zit te kijken, zie ik ineens mezelf, gelijk zet ik de tv wat harder. Indy is nu al 3 dagen weg, en ik mis haar zo.' hoor ik mijn moeders stem op tv. 'Lieve Indy, ik weet niet wat er is gebeurd, en of je dit uberhaupt ziet,  maar laat in ieder geval op de een of andere manier een teken achter dat je oke bent en nog leeft, alsjeblieft.' ik begin te huilen, Mam, ik ben oke, maar ik kan geen teken geven want ik zit opgesloten in een kelder.. snik ik in mezelf. Plots staat er iemand in de deuropening. 'Wat, heeft Rein me ontvoerd, de Rein van Duivenboden?' zeg ik zacht, en nog steeds snikkend. hij knikt trots. 'Nou Indy, kom op, we gaan naar boven, dan vertel ik wat we met je gaan doen.'zegt hij. ik knik en loop mee naar boven. 

Daar op de bank zitten Nils,Owen en Daan. 'Hoe kan mijn beste vriendin fan zijn van hun? Ze zijn gestoord, GESTOORD ZEG IK JE.' Dat laatste schreeuwde ik. 'Je kent ons?' vraagt Owen. ik knik. rein begint dan te praten. 'Indy, je bent hier omdat ik je wel knap vond, en het was eerst niet m'n bedoeling om je te ontvoeren, maar ik heb een plan bedacht, jij word ons slaafje, en als je niet meewerkt gebeuren er dingen die je liever niet wil meemaken..' Mijn gezicht trekt wit weg. ' Ik, Ik z-zal m-meewerken, m-maar, mag ik een brief naar m'n moeder schrijven, zodat ze weet dat ik nog leef?' zeg ik dat maar half stotterend. Rein kijkt Owen aan en hij knikt. Ja dat mag, maar wij doen hem op de brievenbus. want anders loop je misschien weg. Ik knik.

Heyyhoiii, dit was het eerste hoofdstuk, i hope you like! ~xx Lavinia

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu