069

385 21 5
                                    

P.o.v Indy.

Ik zie Rein met open mond naar me kijken en ik denk dat alle mainiacs dat thuis ook doen. " W.. Wauw ! " zegt Rein en hij glimlacht. Gelukkig , ik zou een hartverzakking krijgen als hij het niet leuk vond. " Dat is geweldig Indy ! " glimlacht Rein en ik veeg wat tranen weg. Ik druk rein in een knuffel en barst op zijn schouders uit , van vreugde. Laten we nu maar hopen dat de mainiacs ook enthousiast reageren en niet alleen maar haat - reacties leveren. Ik kijk met betraande ogen naar het beeldscherm en zie veel ' gefeliciteerd ! ' en ' wauw , dat is geweldig ' staan. Ik ben blij dat de mainiacs er ook blij zijn. Er zit een enkele haat-reacties tussen , maar die mensen heb je altijd. Ik knuffel Rein nog een keer en druk een kus op zijn mond. " Indy ! Wauw gefeliciteerd ! " glimlacht Rein. ' Hoe gaat het dan verder met de band ? ' is een reactie die binnen komt. " Rustig maar hoor mensen ! We verzinnen wel hoe het verder gaat met de band , maar 1 ding is zeker ! Mainstreet stopt niet ! " schreeuwt Rein en op dat moment komen Daan en Owen binnen. " Heyy , waarom zou Mainstreet dan moeten stoppen ? " vraagt Daan en ze komen allebei aanschuiven bij de twitcam. " Nou... Ik ben zwanger ! " glimlach ik. " Wauw ! Indy dat is geweldig ! Wie is de vader ? " lacht Owen en ik lach mee. Daan is anders best wel stil. Ik druk Owen in een knuffel en wil Daan ook een knuffel geven , maar hij werkt tegen. Ik praat wel met hem na de twitcam. " Okaayy , ik denk dat het wel weer genoeg is voor vandaag ! " glimlacht Rein. We zeggen allemaal doei en sluiten de twitcam af. " Wauw ! Indy ! " zegt Rein nog een keer met betraande ogen. Ik geef hem een dikke knuffel. " Dit is toch wat je wou ? Een gezin starten ? " glimlach ik. " Jaa , zeker , maar jij dan ? " mompelt Rein. " ik vind het raar , dat de tijd zo snel gaat en om mezelf ' mama ' te noemen , maar nog steeds vind ik het geweldig. Ik heb er gewoon geen woorden voor " glimlach ik. Ik wil Rein een duizend kusjes geven , maar dat is niet zo'n slim plan , ik kan beter eerst met Daan praten. " Daan , wil je even meekomen ? " glimlach ik en hij knikt.

" Daan , wat is er ? " mompel ik als we op het bed zitten. " Nou gewoon , is het niet een beetje te vroeg om een gezin te starten ? En Mainstreet dan ? Rein zegt wel dat Mainstreet niet stopt , maar uit eindelijk drijven we allemaal uit elkaar... " mompelt hij. " maar Daantje toch , daar moet je nog helemaal niet aan denken ! Het duurt nog een eeuwigheid voordat jullie uit elkaar gaan ! Jullie drijven niet uit elkaar ! Mainstreet gaat door , ookal worden jullie allemaal ouder en starten jullie allemaal gezinnen. Jullie vriendschap is het sterkste wat er bestaat , dat kan niet uit elkaar gedreven worden.. In deze moeilijke tijden , in deze vele ruzies zijn jullie nog niet uit elkaar gedreven en hoeveel ruzies en moeilijke tijden er ook wel komen het brengt jullie dichter bij elkaar. " zeg ik en Daan knikt. " slim gesproken Indy.. Dankjewel " ik geef Daan een knuffel en vertrek de kamer uit.

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu