Update !

327 12 0
                                    

Heeyy !


Ik heb net iets gezien en dat is geweldig ! We hebben niet alleen lezers uit Nederland , maar ook uit Polen , Frankrijk , Ierland , Turkije en zelfs Amerika ! Dat vind ik echt mega gaaf ! Ik snap alleen niet hoe ze dit kunnen lezen , maar misschien mensen die daarheen geeimigreerd zijn ! Ik vind dit echt geweldig nieuws !


Ik heb zitten nadenken over een boek naast Kidnapped en helaas gaat dat niet gebeuren , omdat ik het al druk genoeg heb met school ( Woensdag begint mijn toetsweek ) en ik schrijf ook een ander boek op het account @damnloic  daar schrijf ik een boek over Loic Nottet ! ASDFGHJKL LIFE !


Maaaarrr , er komt wel een vervolg over kidnapped ! Dat komt denk ik rond de 100ste part en daar is een superleuke verassing in ! Ik kan niet wachten. Er komen dan niet allemaal problemen tegelijk , maar problemen na elkaar waardoor het iets meer netjes is. Omdat Indy , Rein , Nils , Owen & Daan natuurlijk daar al wat ouder zijn , ga ik meer seksuele woorden gebruiken xd. Dan komen daar ook problemen mee en ik heb echt een grote verassing voor jullie ! Ik kan er niet mee ophouden om over te praten want het is gewoon te leuk ! IK KAN NIET WACHTEN !


Ik heb gisteren te veel geschreven en geupload , omdat ik ziek ben en alle tijd heb , maar ook omdat we gewoon bijna een jaar weg zijn geweest !


xxx Yentl !



Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu