P.o.v Indy.
Als we klaar zijn met het zwemmen drogen we ons af en kleedden we ons om. ' Ga maar alvast... Ik moet even wat aan Indy vragen ' mompelt rein en de andere gaan weg. ' Lieve, Indy... W-W-Wil je m'n meisje zijn ? '. Ik schrik van zijn reactie. Wat moet ik zeggen ? Ik vind Nils leuk, maar weet niet of hij me nog wilt en ik vind rein ook wel leuk ! ' Ik voel nog iets voor nils... Maar, ik weet niet of hij nog iets voor mij voelt. Ik vind jouw ook lief, leuk en aardig. Het enige minpunt is dat je me hebt ontvoerd,.. '. ' Maar dat is al een jaar geleden ! ' mompelt rein. Ik knik en geef hem een kus op z'n mond. ' En daarom is het een ja... Maar, niks echt niks tegen nils zeggen ! ' mompel ik. Rein glimlacht tegen m'n mond aan en z'n handen gaan naar m'n heupen. ' Ik hou van je In.. ' mompelt Rein. Ik geef hem een knuffel na en fluister in z'n oor : ' Ik ook van jou... '
We pakken onze fiets en fietsen hand in hand weg. Awkward...
P.o.v Rein.
Dit is de beste dag van m'n leven ! Ik heb eindelijk m'n grote liefde, eindelijk ! ' Rein ! Ik vroeg je wat ? ' zegt Nils en knipt een paar keer met zijn handen voor mijn ogen. ' Huh ? ' zeg ik en kijk verschrikt op waardoor Nils begint te lachen. ' Wil je liever optreden in Groningen of in Apeldoorn ? ' hikt hij door het lachen door. ' Oh... Uhm Apeldoorn. ' mompel ik en droom weer verder. ' Volgens mij is Rein verliefd ! ' lacht Nils en rent het huis door : ' Rein is verliefd ! ' ik ren achter hem aan en duw hem op de grond. Lachend kijkt hij me aan. Dan komt Indy eraan. ' Gaayyy ! ' schreeuwt ze en springt er boven op. ' Heyy, wat doen jullie nou weer ? ' zeggen owen en daan en komen er ook boven op. ' Nee ! nee ! Ik stik ! ' Proest Nils en we gaan allemaal van hem af. Ik loop naar m'n kamer en Indy loopt achter me aan. Ik draai de deur op slot en Indy gaat op het bed zitten.
' Dus dit is je kamer ? ' mompelt Indy en ik knik.
Ik ga naast haar zitten en begin haar met zoenen. Via haar rug ga ik haar shirt in en wrijf over haar rug. ' Rein... ' Mompelt ze en glimlach tegen m'n mond aan. ' Morgen ben je jarig m'n engeltje... ' mompel ik en ze trekt me in een knuffel. ' Ja inderdaad.... ' Indy komt op me liggen en ik gooi haar de lucht in ( met veel moeite ) we zoenen nog een tijdje door en dan hoor ik opeens geklop op de deur...
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanficAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.