004

2.7K 81 2
                                    

Ik probeer te schrijven. Ik kan echt niet nadenken. Ik wil gewoon terug. Bij iedere woord die ik schrijf krijg ik een traan in me ogen. Ik veeg de tranen weg en besloot niet verder te schrijven. Ik besluit me nieuwe Make-up op te doen en loop met mijn Make-up naar het kleine badkamertje. Daar probeer ik mijn Make-up op te doen. Ik tril een beetje en schiet uit. Ugh, ik pak een doekje en veeg het onder me oog vandaan en probeer het opnieuw. Dit keer lukt het beter en ik kijk in de spiegel als ik klaar ben. Eigenlijk vind ik mezelf nog best mooi. Mooie ronde taille, niet te dik. Ik besloot weer naar Rein te gaan. Ik liep de stoffige trap op en struikelde een beetje de trap op. De jongens zaten zoals gewoonlijk tv te kijken. Maar nu geen kickboksen maar het nieuws. Ik zag dat ik weer op tv was. Pff.. Ik word nog beroemd. Ik ging achter de bank staan en daar stond mam huilend op de tv. Hierbij kreeg ik tranen in me ogen. Nils hoorde me snikken en ging naast me staan en me troosten. ' Huil maar niet ' Hij sloeg een arm om me heen. Ik voelde me nu veilig, lekker naast nils. Ik was bang voor rein geworden maar met de rest van de jongens kon ik het goed vinden. ' Ik ga slapen denk ik ' Zei ik snikkend. Nils knikte en gaf me een kusje op de wang. Hierbij begon ik te blozen en ik liep naar het stoffige keldertje, stapte in bed en viel in slaap.

Part 4 alweer ! Ik hoop dat jullie t wat vinden :s oh, en lees ook ff het verhaal van xyentltjuuh kusssss Yentl.

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu