'S avonds loop ik gelijk naar mijn kleine kamertje in de kelder. Ik sliep in een vuile stoffige kelder. Ik pakte een papiertje uit het schrijversblok en pakte ik een pen uit het pennenblikje. Ik zette mijn pen op het papier. ~ lieve mama, alles gaat goed met me. Wees niet ongerust alles gaat goed hier, doei groetjes Indy ~ Was dit wel goed voor mijn eigen moeder ? Ik laat het liggen en spreek met mezelf af dat we het morgen verbeteren. Ik loop naar boven op de stoffige trap. Daar zitten Owen, Daan en Nils op de bank. Maar waar is Rein ? ' oh, hoi. ' zegt owen zacht en kijkt schamend naar beneden. ' hee ' antwoord ik terug. ' zou ik wat te drinken mogen pakken ? ' ' drinken ligt in de koelkast ' zegt daan met zijn goorse accent. Ik grinnikte in mezelf en liep naar de koelkast. Ik schok wat drinken in en ging naast ze op de bank zitten. Ze keken naar vechtsport. Ik hield op zich wel van vechten maar ik kan het niet goed. Als ik het wel goed kon was ik allang weggeweest. ' Ben je al klaar met je brief ? ' vroeg Owen. Ik schudde nee. ' oh, oke ' Wat is hij down zeg. ' wat is er ? ' bracht ik met tegenwerking uit. ' nee, niks hoor. ' Aan dat antwoord heb ik ook niks. ' oke ' Het was nog best wel gezellig hier behalve dat ik hun "slaaf" moest zijn.
Dit was hoofdstuk 2 ~ xxx Yentl :)
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.