P.o.v Daan.
" Wacht heel even hoor " mompel ik en ik sta van mijn handdoek om naar het leuke meisje dat zit te zwaaien. " Hey , ben jij niet Daan van Mainstreet ? " mompelt ze en ik knik. " Kom zitten " glimlacht ze. Ze heeft prachtige blonde golven en een mooi gezicht. " Wat is je naam ? " glimlach ik. " Amy " glimlacht ze. Ze heeft ook een mooie lach. " Zal ik je amders trakteren op een drankje ? " mompel ik en ze knikt. Ik bestel twee keer een ice tea citroen en samen drinken we ze op. We zijn gezellig aan het kletsen. " Ben je hier alleen ? " ze knikt " Kom anders naar mij en mijn vrienden , dan kunnen we samen zwemmen " zeg ik en rek mijn hand naar haar uit. Die pakt ze aan en we lopen samen naar de stoelen van Rein , Indy en mij.
" Hey , dit is Amy.. Ze is hier alleen mag ze misschien bij ons komen zwemmen ? " glimlach ik en Rein en Indy fluisteren wat. " Hey , ben jij Rein van Mainstreet ? " glimlacht Amy en Rein knikt. " En dan ben jij zijn vriendin , Indy toch ? " glimlacht ze. " Je weet wel veel van ons " mompel ik en ze knikt. " Jaa , ik was vroeger met mijn beste vriendin fan van jullie alleen dat is wat minder geworden , toen mijn vriendin overleed.. " zucht ze. Voor ik het weet zit ze te huilen en ik trek haar in een knuffel. " Rustig maar... " mompel ik en wrijf over haar haren. Rein geeft me een knipoog en ik knipoog terug. " Kom ! Je moet wat plezier hebben ! " zeggen ik en Rein tegelijk en ik pak Amy en duw haar in het water , terwijl Rein hetzelfde bij Indy doet. " Aaaahh ! " gillen ze en we proesten van het lachen. Voordat ik het weet lig ik ook in het water. " Kut Rein ! " lach ik en ik spetter Amy nat. Indy probeert Rein het water in te trekken waardoor Rein bovenop Indy knalt. Ze beginnen te lachen. Amy komt dichter naar mij toe en opeens zitten haar lippen op de mijne.. Ongemakkelijk...
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.