042

1.2K 38 2
                                    

Heey, sorry voor het niet lange updaten ! <3 maar, ik heb nu vakantie dus ga weet updaten :) ik hoop dat jullie het verhaal weer gaan volgen, xxx Yentl.

P.o.v Indy.

" Heey, Benjamin ! " zegt Nils opeens. Die jongen heet dus Benjamin.. " Hey, nils ! Wie is die meid daar ? " vraagt Benjamin en bekijkt me van top tot teen. Ik begin zachtjes te blozen. " dit is mijn vriendinnetje Indy. " - " en wie ben jij ? " zeg ik vlug achter nils aan. " ik ben nils vakantie vriend uit Engeland. " mompelt Benjamin. " Oh, oke " mompel ik. Nils legt zijn arm om mijn rug heen. Ik voel me niet prettig bij die Benjamin. " Ben.. Ik denk dat je weer moet gaan " mompelt Nils. " Oke, " Benjamin maakt een buiging pakt mijn hand en geeft er een kusje op. " dag schone dame " Benjamin verdwijnt het raam uit. Als Benjamin weg is begin ik te schreeuwen " III,, VIES " ik veeg het snel aan mijn t-shirt af. " Ja... Let maar niet op hem. Hij is raar " mompelt Nils en geeft me een knuffel. Ik knik. " wil je iets te drinken ? " vraagt nils en ik knik alweer. Nils loopt de kamer uit. Ik open mijn sms'jes.

Stomme trut... Nils geeft niks om je ! Niks !

Staat er op het schermpje. Ik begin alweer bang te worden. Nils loopt de kamer binnen en ziet me bang staren. " Wat is er schat ? " mompelt nils en geeft me een knuffel. Ik denk aan dat ik het aan niemand mag laten zien.. Maar, ik moet wel ! Ik laat het berichtje zien. Nils kijkt verschrikt. " Wees niet bang In.. Het is gewoon een jaloerse mainiac " Ik knik en nils geeft een kusje op mijn voorhoofd.

Kidnapped || MainstreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu