Ik wil naar boven lopen maar, dat kan niet. Dan hoor ik de klik met een deur open gaan. ' Je mag eruit ! ' zegt Nils opgelucht. Huh ? Alleen Nils is er ? Waar zijn de andere jongens gebleven ? Ik loop naar de bank en plof erop. ' Waar zijn de andere jongens ? ' Vroeg ik vriendelijk. Nils begon zachtjes te snikken terwijl ik een arm om hem heen legde. ' Nou owen is aangereden door een auto en ligt nu in het ziekenhuis en de andere jongens zijn mee ' Ze hij stotterend. Hij legde zijn hoofd op mijn schouder waardoor mijn schouder nat en vochtig werd. Ik aaide hem over zijn rug. ' het spijt me.. ' zelfs ik begon een beetje te snikken. Die jongens, die me gekidnapt hebben maar me toch goed behandelden niet als een speeltje. De een ligt in het ziekenhuis. ' Het is jouw schuld niet ' Antwoordde nils en voog zijn tranen weg. Ik gaf twijfelend een kusje op zijn wang waardoor hij begon te blozen. Hij was gestopt met snikken. ' Wil je anders warme chocomelk ? ' Hij knikte zachtjes en ik liep naar de keuken om warme chocomelk voor ons klaar te maken. Ik pakte een pak chocomelk en stopte het in de glazen bekers. Ik zette ze in de magnetron en warm ze een minuut op. Toen de magnetron begon te piepen haalde ik de bekers eruit en nam ze mee naar het kleine woonkamertje. Ik gaf een beker aan Nils en we begonnen aan de warme chocomelk. Maar toen ging de deur open....
Dit was alweer part 6. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden en ik wou jullie bedanken voor de 100 reads, ik denk dat Lavinia jullie ook wil bedanken. En share vote comment maar ff ;) dan word het steeds spannender. Kusssss Yentl.
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.