Heyyy mensennn, sorry dat ik zolang niet heb geupdate. Maar ik heb t heel druk met school enzo, ik hoop dat jullie het verhaal nog lezen en leuk vinden!:)
(Sorry dat het zo'n kort hoofdstuk iss,)
xx Lavinia
----------------------------------------------
p.o.v Owen
Onderweg naar huis krijg ik een sms'je van een onbekend nummer.
' Hij is niet wie je denkt dat hij is, pas op.'
Even komt er in me op dat ik hier op moet letten maar waarschijnlijk is het zo'n gestoorde mainiac die denkt dat ze alles weet ofzo.
Als ik thuis kom zie ik Nils en Indy samen op de bank slapen. Ik loop gelijk door naar m'n kamer en ga op m'n bed zitten. Ik kijk nog even tv en val in slaap.
Als ik wakker word met iemand op me schrik ik me kapot, tot ik zie dat het Indy is.
' Indy hoelaat is het?' vraag ik met een zware ochtendstem.
'Half 10, jullie hebben straks een interview, dus ik moest je wakker maken van Nils.' zegt ze met een bigsmile op haar gezicht.
' Ik kom er zo aannnn. Maak even ontbijt voor me.'
' Neeee ik ga geeen ontbijt voor je makenn.' zegt ze koppig en rent naar beneden.
Snel kleed ik me aan en ren naar beneden. Waar Indy wafels staat te maken.
Ze geeft me een bord met wafels en doet er slagroom op.
'Dankje Indy, ze zijn echt lekker.' Zeg ik
'Geen probleem, eetsmakelijk!' Zegt ze nog en pakt ook haar eigen bordje.
Samen eten we onze wafels op en kletsen tussendoor nog wat.
JE LEEST
Kidnapped || Mainstreet
FanfictionAls Indy wordt ontvoerd door de boyband Mainstreet weet ze niks meer te doen, maar langzaam wordt ze verliefd op een jongen uit de boyband die haar misschien kan redden. KIDNAPPED.