Luku 2- Vesisota

643 30 14
                                    

Johannes

Kävelimme Lennin kanssa luokkaan, meillä on terkkaa. Lempiaine ja silleen, on mielenterveys asiat kiinnostavia. Mutta sitten, kun se ope alkaa selittämään seksistä ja miten se tapahtuu niin tekisi mieli kuolla. Istuimme luokan perälle Lennin kanssa ja opettaja käveli luokkaan. Opettaja aloitti selittämisen siitä missä järjestyksessä opettelisimme asioita.

"Ottakaapas ne läppärit esiin" opettaja sanoi. Minun läppäri oli jo pöydällä joten avasin sen ja kirjauduin sisään. Katsoin läppärini näyttöä ja laitoin kannen kiinni ihan helvetin nopeasti. "Tainnu jäädä aamun runkkaus sessio kesken vai?" Lenni katsoi minua ja sitten läppäriä. Vittu miten noloa. "Turpa kiinni, ihan ku et ite sitte olis koskaa tehny samaa" sanoin ja avasin läppärin kannen ja poistin välilehden.

Opettaja oli juuri aloittamassa opettamista kun luokan oveen koputettiin. "Sisään" opettaja sanoi kimeällä mummo äänellä, minun mielestä hän kuulosti ihan kuolemaa tekevältä kanalta. No voi vittu, taas se Anton. Kuinka monta samaa tuntia meillä oikein oli yhdessä. Jos hän jatkoi samoille tunneille saapumista niin en voi taata, että ajatukseni pysyisivät hallinassa. Vilkaisin poikaa nopeasti ja käänsin katseeni takaisin läppärini näytölle. Opettaja aloitti selittämään esseestä mikä piti olla valmis viikon päästä. No vitun kiva, minun mielestä tuo mummeli saisi jäädä eläkkeelle esseittensä kanssa.

~

Tunti loppui, pakkasin läppärin reppuuni ja kävelin Lennin perässä luokasta ulos. "Ihan perseestä noi esseet" Lenni totesi, kun olimme päässeet tarpeeksi kauas luokasta. "No jep, aihe on kiinnostava mutta essee ei niinkää" sanoin ja istuin sohvalle odottamaan muita. Ei mennyt kauaakaan, kun Alina ja Elias tulivat sohville. "Missä Laura ja Viljami on" Alina kysyi, kun pääsi istumaan. "Ei mitään tietoa" Lenni sanoi ja jatkoi tiktokin selaamista. "Varmaan vessassa panemassa" totesin ja siitä hyvästä sain lyönnin takaraivoon. "Turpa kiinni Johannes" Viljami sanoi takaani.

Kävelimme ruokalaan, mikä oli yllättävän tyhjä. "Eiks ketään enää kiinnosta kouluruoka vai onks ihmiset vaan hävinnyt" Lenni kertoi ajatuksiaan meille. "Musta tuntuu että toi tien toisella puolella oleva ässä kiinnostaa enemmän" Alina sanoi. Menimme linjastolle ottamaan ruokaa ja sen jälkeen kaikkein pimeimpään nurkkaan mitä ruokalasta löytyi. Istuimme pöytään ja aloimme syödä spagettia ja jauhelihakastiketta.

Lenni yritti juoda ja kaatoi vahingossa vedet Eliaksen päälle. Elias katsoi Lenni ja sitten märkää paitaansa. "Ootko ihan tosissa" Elias kysyi samalla kun me muut yritimme pitää naurua. "En" Lenni sanoi ennen kuin Elias heitti vesilasistaan vedet Lennin päälle. Aloimme nauramaan emmekä huomanneet, kun ruokala oli alkanut täyttyä ja kaikki tuijottivat meitä. Elias ja Lenni kävivät hakemassa lisää vettä ja heittivät ne minun päälleni. "Siitäs saat ku nauroit" Elias sanoi. "Häh, mut en mä ollu ainut joka nauro" sanoin ja heitin vedet Viljamin päälle. "Kastutaa sitte kaikki" sanoin samalla, kun Laura ja Alina nauroivat. Eivät kyllä pitkään, koska Viljamin vesilasin sisältö oli tasapuolisesti heidän päällään. "Jos nyt vaikka lähettäis ennen ku joku tulee ragee" Lenni sanoi ja otti tarjottimensa. Me muut seurasimme perässä.

Menimme takaisin sohville, koska seuraavan tunnin alkuun olisi vielä 20 minuuttia. Otin paitani pois, koska se oli ihan märkä. "Aattelitko alkaa strippariks" Lenni kysyi samalla kun hän katsoi paidan vaihtoani. "En tai kuka tietää, ehkä" sanoin ja puin vaihtopaidan, joka minulla oli, koska meillä oli tänään liikuntaa.

sanat 504


Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang